برگزاری نشست هماهنگی جهت استقبال،تشییع و تدفین شهدای گمنام و گرامیداشت برنامه های هفته بسیج در شهرستان آغاجاری

خورنا_ بهنام کنارکوهی/ عیدانی فرماندار در این جلسه وقوع زلزله در غرب کشور و جان باختن و زخمی شدن تعدادی از هموطنان عزیزمان بویژه در استان کرمانشاه، فرا رسیدن رحلت پیامبر(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) را تسلیت گفته و از تمامی افرادی که در موکب شهرستان در مرز شلمچه به زائرین حسینی خدمت رسانی کردند تشکر نمود و افزود: خدمت به زائرین حسینی در واقع عین زیارت امام حسین(ع) است.

فرماندار آغاجاری از مسئولین کمیته های شش گانه استقبال از شهدا خواست اقدامات مربوطه بر حسب شرح وظایف مشخص شده در جلسه قبلی را با همکاری بخشداری جولکی جهت برگزاری هر چه باشکوه تر این مراسم انجام دهند.

عیدانی از مسئولین و اقشار مختلف مردم آغاجاری و شهرستان های همجوار جهت شرکت در این مراسم دعوت بعمل آورد. وی همچنین خواستار ابلاغ سین برنامه های هفته بسیج به ادارات شد و مسئولین باید اهتمام ویژه جهت اجرای برنامه های مربوطه را داشته باشند.

حجت الاسلام موسوی امام جمعه اظهار داشت: بسیار مفتخریم که شهرستان آغاجاری به عطر شهدا مزین و منور خواهد شد و این افتخاری برای مسئولین و مردم شهرستان است. این شهدا حامل پیام سیدالشهدا(ع) مبنی بر “هَل مِن ناصر یَنصُرنی” هستند و میزبانی از شهدای گمنام هم از حیث مسئولیتی که داریم و هم از حیث شخصی در واقع یک امتحان الهی است.

سرگرد جمالی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گفت: مراسم استقبال از پیکرهای مطهر ۲ تن از شهدای گمنام دوران دفاع مقدس در روز پنجشنبه ۲۵ آبان ساعت ۱۵:۳۰ عصر از میدان حافظ به سمت یادمان شهدای گمنام و مراسم شبی با شهدا در ساعت ۱۹ شب همراه با دعای کمیل، سخنرانی و عزاداری برگزار خواهد شد. سپس در روز جمعه ۲۶ آبان ساعت ۸ صبح از میدان بسیج آغاجاری تا روستای جولکی تشییع و در آنجا خاکسپاری می شوند.

وی شعار محوری امسال هفته بسیج را “بسیج مظهر مردم سالاری دینی” عنوان کرد که به مناسبت گرامیداشت این هفته از ۲۹ آبان الی ۵ آذر برنامه های مختلفی از جمله دیدار با امام جمعه، سخنرانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پیش از خطبه های نماز جمعه، فضاسازی حوزه ها و پایگاه ها، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، دیدار با خانواده های معظم شهدا، برگزاری نشست های بصیرتی و روشنگری، برگزاری صبحگاه دانش آموزی، برپایی ایستگاه صلواتی، برگزاری یادواره شهدا و همایش پیاده روی خانوادگی، برگزاری مسابقات ورزشی در پایگاه ها، تجلیل از بسیجیان نمونه، حضور بسیجیان در میعادگاه نماز جمعه و … برگزار خواهد شد.

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *