پیام کیانی زاده مدیرکل سابق ورزش و جوانان استان بمناسبت انتخاب رتبه برتر سال ۹۵

در پی اعلام نتایج ارزیابی عملکرد ادارات کل ورزش و جوانان استانها در سال ۹۵، فرامرز کیانی زاده مدیرکل سابق ورزش و جوانان خوزستان با صدور پیامی با اشاره به کسب رتبه اول اداره کل ورزش و جوانان خوزستان در اخرین سال تصدی خود در این اداره کل که اخیر از سوی وزارت ورزش و جوانان اعلام شده است، از همه اهالی ورزش و مسئولانی که در کسب این عنوان با اداره کل ورزش و جوانان همراهی کردند قدردانی نمود.

یاداور می شود بر اساس اعلام سایت وزارت ورزش و جوانان، بر اساس ارزشیابی عملکرد استانها در سال ۹۵، ادارات کل برتر انتخاب شده اند.
متن پیام کیانی زاده بدین شرح است؛

بسمه تعالی

خدا را شاکر و سپاسگذارم که آخرین برگ کارنامه مدیریتی دوره اینجانب با اعلام اخیر نتایج ارزیابی عملکرد ادارات کل ورزش و جوانان استانهای کشور در سال ۹۵ توسط وزارت ورزش و جوانان و کسب جایگاه اول و عنوان برتر بین استانهای گروه درجه یک کشور در شاخص های عمومی واختصاصی (توسعه منابع ,پشتیبانی و تحول اداری , ورزش قهرمانی وحرفه ای, ورزش همگانی وروستایی,اموزش ها ودوره های مربیگری وداوری,امور جوانان وفرهنگی ,امور حقوقی, امور فنی ومهندسی و…),بسته شد. کسب این جایگاه و افتخار بسیار بزرگ را که در بدترین و اسفبارترین شرایط و اوضاع مالی استان خوزستان در سال ۹۵ بدست آمده و ثمره مدیریت،تجربه ,برنامه ریزی و برنامه مداری ،هدفگذاری،تلاش و کوشش مضاعف و صبر و تحمل به همراه تلاش برای حفظ آرامش توسط همه دست اندرکاران حوزه ورزش و جوانان استان خوزستان حاصل شده است را به معاونین و همکاران عزیزم در اداره کل و ادارات ورزش و جوانان شهرستانها و بخش ها،روسا و اعضاء هیئت های ورزشی استان و شهرستانها،مدیران و مجموعه باشگاه های ورزشی دولتی و خصوصی،پیشکسوتان،مربیان،داوران و ورزشکاران و قهرمانان غیرتمند و برادران و خواهران عزیزم در سازمانهای مردم نهاد در حوزه جوانان(سمن ها)،نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی ،صدا و سیمای مرکز استان و اصحاب رسانه ،خبرگزاریها و عزیزان اهل قلم،و همه دستگاهها و نهادها تبریک عرض نموده ودرعمل به مصداق لم یشکرالمخلوق لم یشکرالخالق, تشکر و قدر دانی می نمایم.

اگر چه خوزستان جایگاه اول را در سال ۹۵ در بین ادارات کل ورزش و جوانان کشور بدست آورد،اما همانطور که بارها عرض کردم مشکلات و کمبودهای بسیار زیادی در همه زمینه های حوزه کاری این اداره کل وجود داشته و دارد که امیدوارم با مدیریت صحیح در این دوره ی طلائی که در برنامه ششم توسعه کشور برای حوزه ورزش و جوانان مصوب و فراهم شده است.(سهم ۲۷ درصدم درصد ارزش افزوده ،معافیت مالیاتی و …)و ظرفیتهای استان در این راستا که یک فرصت بی نظیر را بوجود می آورد،به زودی شاهد رفع کمبودها و رشد و شکوفائی بیش از پیش ورزش و جوانان استان شهید پرور و زر خیز خوزستان باشیم.

اینجانب طی ۲۰ سال گذشته و خصوصا در مدت سه سال مدیریتم در اداره کل ،هدف و شعارم کار ،کار و باز هم کار بوده است و فارغ از جار و جنجال و هیاهوی تبلیغاتی ،عاشق کار و خدمت به استانم بوده ام. و امیدوارم که بخاطر کم و کاستی های بسیاری که بوده ،مورد لطف و بخشش همه هم استانی های عزیزم قرار گیرم.

در پایان از اداره کل مدیریت و ارزیابی عملکرد وزارت ورزش و جوانان و خصوصا جناب آقای دکتر سلطانی فر وزیر محترم ورزش و جوانان که منصفانه نسبت به اعلام نتایج ارزیابی عملکردسال ۹۵ استانها اقدام نمودند ،تقدیر و تشکر می نمایم.

امیدوارم در سال ۹۶ با مدیریت خوب جناب آقای مهندس افشین حیدری شاهد رشد و ارتقاءبیش از پیش ورزش و جوانان استان باشیم و در حفظ این جایگاه و افتخار بزرگ در سال ۹۶ هم موفق و سربلند باشند.
فرامرز کیانی زاده مدیرکل اسبق ورزش وجوانان خوزستان

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *