شامگاه سه شنبه صورت گرفت

دیدار هفتگی رئیس بنیاد شهید بندرماهشهر با خانواده معزز شهدا و ایثارگر+گزارش تصویری

شامگاه سه شنبه دیدار هفتگی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بندرماهشهر با خانواده معزز شهدا و ایثارگر طی برنامه ای صمیمانه انجام شد.

به گزارش خورنا، صبح امروز سید خلیل حسینی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بندرماهشهر و  حجت الاسلام رضوی رئیس سازمان تبیغات اسلامی شهرستان با خانواده معزز شهدا و ابثار گر شهرستان دیدار کرد.

در این دیدارها که به صورت هفتگی و به منظور ارج نهادن به جایگاه شامخ شهدا و ایثارگران صورت می پذیرد، با آزاده  و جانباز سرافراز، محمد علی علوانی، اقبال تابع معتوقی، سالم نجفی  و سید تقی دوراندیش دیداری صورت گرفت  و به رسم یادبود لوح تقدیرهایی نیز به این عزیزان اهدا شد.

در دیدار روز گذشته رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بندرماهشهر به همراه کارکنان این اداره و  حسن عبادی سرپرست اداره آموزش و پرورش بندرماهشهر نیز با آزادگان و جانبازان،سعید داوودی نژاد؛ آزاده و جانباز گرانقدر، حلیم سوتی و همچنین با آزاده و جانباز بزرگوار یاری دریس دیداری صورت گرفت.

گفت و گو با خانواده مکرم شهدا و ایثارگران و بررسی مشکلات آنها با هدف پیگیری مطالبات آنها تا حصول نتیجه از مهم ترین برنامه این دیدارهاست.