نتایج هفته سوم لیگ برتر فوتبال خوزستان

خورنا: هفته سوم مسابقات لیگ برتر فوتبال خوزستان با به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار خورنا، هفته سوم مسابقات فوتبال لیگ برتر خوزستان که به نام سردار شهید علی هاشمی نام گذاری شده بود با انجام هفت دیدار دنبال شد.

این هفته در حساس ترین بازی استقلال ملاثانی که این بار شاهین هندیجان را در برابر داشت باز هم به پیروزی رسید تا همچنان یکه تازی کند. استقلال در حالی با نتیجه ۳ بر ۲ برنده از زمین خارج شد که نباید از نقش داور مسابقه در این دیدار به سادگی گذشت. استقلال ملاثانی آرام و بی سروصدا خود را به عنوان پدیده امسال مسابقات معرفی کرده است.

در ادامه دیدارهای هفته سوم لیگ برتر خوزستان، بازیکنان نفتون مسجدسلیمان توانستند در یک روز هماهنگ و قدرمتند، قرمز پوشان ویس را در خانه با دو گل شکست دهند.

فرهنگ با تک گل احسان موسوی توانست تیم سختکوش استقلال مسجدسلیمان را یک بر صفر مغلوب کند تا سومین شکست برای استقلال رقم بخورد. فرهنگ هفته گذشته نیز با یک گل نفتون مسجد سلیمان را شکست داده بود.

در چهارچوب همین مسابقات، دیدار انزان ایذه با شیبان باوی در ایذه با تک گل شیبان به پایان رسید.

استقلال شوشتر با نیرویی مضاعف از همان ابتدای کار بر دروازه میلاد دزفول هجوم برد و سرانجام با چهار گل مهمان خود را بدرقه کرد.

در خرمشهر چیزی نمانده بود شلمچه خرمشهر در دام شاهین ندسا ماهشهر گرفتار شود اما در وقت های اضافه توانست گل مساوی را به ثمر برساند و بازی یک بر یک تمام شود.

استقلال حمیدیه با ترکیبی دلخواه و مطلوب در حمیدیه همنام رامهرمزی خود را با دو گل مغلوب کرد و اولین پیروزی خود را جشن گرفت.

گفتنی است دیدار سپاهان ایذه با جنوب سوسنگرد عصر روز پنج شنبه برگزار می گردد.

در پایان ذکر این نکته مفید به نظر میرسد که مسئولان هیئت فوتبال خوزستان باید با رعایت عدالت و انصاف و اعمال نظارت گسترده بر نحوه کار داوران مسابقه آن را در اولویت قرار دهند و نگذارند حق تیم های شرکت کننده در این مسابقات ضایع  شود.

نتایج کلی مسابقات هفته سوم:

(استقلال ملاثانی ۳…شاهین هندیجان ۲)

(شلمچه خرمشهر ۱…شاهین ندسا ماهشهر ۱)

(استقلال حمیدیه ۲…استقلال رامهرمز ۱)

(استقلال مسجدسلیمان ۰…فرهنگ رامهرمز ۱)

(پرسپولیس ویس ۱….نفتون مسجدسلیمان ۲)

(آنزان ایذه ۰….شیبان باوی ۱)

(استقلال شوشتر ۴…..میلاد دزفول ۰)

گزارش از: یونس عبادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *