فوتسال لیگ برتر خوزستان/خلیج فارس هندیجان یک تساوی خانگی کسب کرد

خورنا: خلیج فارس هندیجان در یک دیدار خانگی مقابل کشاورز گتوند به تساوی یک بر یک دست یافت.

به گزارش خبرنگار خورنا از هندیجان، تیم های خلیج فارس هندیجان و کشاورز گتوند در هفته پنجم مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه های خوزستان عصرروز پنج شنبه ۲۷ مهرماه در سالن ورزشی بصیرت هندیجان به مصاف هم رفتند و در پایان دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

تیم خلیج فارس هندیجان طی چهار بازی برگزار کرده صاحب یک شکست  و سه مساوی می باشد که کسب این نتایج برای شاگردان خلف عبادی قابل قبول نمیباشد.

نیمه اول این دیدار در حالی بدون گل خاتمه پذیرفت که تیم خلیج فارس با یک بازی خوب و انسجام تیمی بارها با حملات خود دروازه تیم کشاورز را نشانه رفت و یک ضربه پنالتی را نیز از دست داد.

در نیمه دوم شاهد حملات تیم خلیج فارس بودیم و بازیکنان هندیجانی مزد برتری خود با به ثمر رساندن یک گل گرفتند اما بعد از به ثمر رساندن گل، این تیم کشاورز بود که از لاک دفاعی بیرون آمد و دروازه خلیج فارس را مورد آماج حملات خود قرار داد و سرانجام با به ثمر رساندن گل تساوی خلیج فارس را در خانه به تساوی راضی کرد.

گفتنی است حضور پر شور تماشاگران هندیجانی در این دیدار ستودنی بود. آنها با تشویق های خود تیم شهرشان را مورد حمایت قرار دادند که تمام عوامل و همچنین حریف گتوندی از میزبانی تیم هندیجان به نیکی یاد کردند.

گزارش: یونس عبادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *