انهدام باند اراذل و اوباش در آبادان

خورنا : احمد چنداز آبادان اظهار داشت: باتوجه به اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی برخورد با متخلفان با شدت بیشتری در حال انجام است.
به گزارش خورنا و به نقل از فارس، وی ادامه داد: با درایت و هوشیاری پرسنل نیروی انتظامی در باند بزرگ اراذل و اوباش در آبادان دستگیر و تحویل مقامات قضایی داده شدند.
فرمانده انتظامی آبادان افزود: این باند ۱۳ نفره اراذل و اوباش در موارد متعدد اقدام به سرقت از منازل، لوازم داخل خودرو، کیف‌قاپی و سیم‌برق می‌کردند.
وی با اشاره به اینکه مقداری لوازم خانگی و طلا و جواهرات نیز از این باند کشف شده، ادامه داد: قیمت اشیای کشف شده از این باند به ارزش هشت میلیون تومان بوده است.
چنداز تصریح کرد: همچنین انواع مختلف وسایل مسروقه به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال از این باند ۱۳ نفره کشف و ضبط شد.
وی در ادامه گفت: به‌دنبال ایجاد فضای ناامن برای اراذل و اوباش در سطح شهرستان هستیم که تاکنون نیز اقدامات مطلوبی در این زمینه انجام شده است.
فرمانده انتظامی آبادان با اشاره به اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و جمع‌آوری دیش‌های ماهواره مشهود در سطح شهرستان اضافه کرد: با بازرسی‌های انجام شده توسط نیروی انتظامی در روزهای اخیر ۶۳ صفحه دیش و ۹۲ دستگاه ال.ان.بی در سطح شهرستان آبادان جمع‌آوری شد.
وی اظهار داشت: اگر ادعا کنیم در زمینه وضعیت جرائم در سطح شهرستان وضعیتی مطلوب و صددرصدی داریم ادعایی گزاف بوده اما باتوجه به ترکیب جمعیتی و موقعیت شهرستان آبادان که پس از مرکز استان در رده دوم قرار دارد، در رده‌بندی جرائم در رده‌های پنجم تا ششم شهرهای جرم‌خیز استان هستیم.
چنداز خاطرنشان کرد: در واقع تشدید طرح ارتقای امنیت اجتماعی یکی از مطالبات و خواسته‌های به حق مردم آبادان است و به‌زودی این طرح به شکل جدی تشدید خواهد شد.
وی افزود: همکاری خانواده‌ها در راستای اجرای مطلوب این طرح بسیار تأثیرگذار خواهد بود و معتقدیم که امنیت پایدار با مشارکت و حضور مردم محقق می‌شود و در این راستا امیدواریم مردم همکاری مطلوبی با نیروی انتظامی داشته باشند.
فرمانده انتظامی آبادان گت: درصدد هستیم با برنامه‌ریزی مدون و جامع این طرح را به‌نحو مطلوبی در سطح شهرستان آبادان اجرایی کنیم.