برگزاری اولین نشست اعضای هئیت موئسسه خیریه بیمارستانی در محل شبکه بهداشت ودرمان باغملک

به گزارش خورنا؛ دراین جلسه که باحضور حاج آقا هاشمی نژاد امام جمعه باغملک ،کیانپور دادستان ، سرگرد احمدی فرمانده سپاه ، فتحی مقدم پیشگیری از جرم دادگستری، موسوی رئیس بیمارستان ،زنگنه نژاد مدیر داخلی ، حسینی نژاد بازرسی ، حراست شبکه ، و همچنین امیری رابط معاونت اجتماعی تشکیل گردید. دکتر صادق شهریاری مدیر شبکه بهداشت ودرمان باغملک اهداف و برنامه های این موئسسه را تشریح نمودند وگفت : موئسسه دارای ماهیت غیر سیاسی ،غیر تجاری، غیردولتی ،غیر انتفاعی ،داوطلبانه و عام المنفعه بوده و تحت عنوان موئسسه خیریه و نیکوکاری و حمایت از بیماران بارعایت کامل قوانین مقررات جمهوری اسلامی ایران و طی اساسنامه فعالیت خواهد نمود. وی گفت : باوجود ظرفیت های این عزیزان و همکاری همه جانبه و جذب کمکهای خیرین آینده خوبی در انتظار زیر ساختهای بهداشت ودرمان می باشد.

هاشمی نژاد امام جمعه باغملک در سخنانی قدم زدن در عرصه بهداشت ودرمان خشنودی آقا امام زمان (عج) را به دنبال دارد وهمه باید به این بخش کمک کنیم. هاشمی نژاد گفت : در منطقه ای زندگی می کنیم که شیعه مولا علی می باشیم و خدمت به شیعه خوشنودی ائمه اطهار و ولی عصر را به دنبال دارد . در ادامه کیانپور دادستان شهرستان باغملک : شناسایی خیرین و استفاده از ظرفیت آنان را بسیار حائز اهمیت دانست و گفت : وضعیت بهداشت و سلامت و افزایش امید به زندگی مردم نیازمند تلاش شبانه روزی بوده و از همه ظرفیت ها جهت ارتقا این مقوله می بایست استفاده کنیم.

در پایان سرگرد احمدی فرماندهی سپاه ناحیه باغملک آمادگی مجموعه بسیج را در امر کمک به بخش بهداشت ودرمان اعلام نمود و گفت : تشکیل موئسسه خیرین بیمارستانی کار ارزشمندی است که می تواند در بحث کمبود تجهیزات و فضای فیزیکی کمکهای خوبی ارائه نماید سرگرد احمدی گفت: هیچ کاری انجام نمی گردد مگر با حضور مردم و هرجایی پبشرفتی وجود دارد کمک مردم بوده است احمدی افزود : اجرای طرح تحول نظام سلامت خدمت خوبی به مردم شده است و از جمله کارهای ارزشمند است. وی همچنین از تشکیل گروهای جهادی بسیج جامعه پزشکی و اعزام به مناطق محروم و کم برخودار خبر داد که در هفته بسیج استارت این کار زده خواهد شد.

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *