یاری کردن شهردار جدید توسط مردم و مدیران ادارات رامهرمز

خورنا -فرشیدفرجی امام‌جمعه رامهرمزگفت : مردم و مدیران ادارات رامهرمز باید شهردار جدید را یاری کنند

به گزارش خورنا از رامهرمز حجت‌الاسلام سید اسماعیل موسوی در مراسم تکریم و معارفه شهردار جدید رامهرمز اظهار داشت: مسؤولیت‌ها درگذرند و آدم‌ها باید این آمادگی را داشته باشند که در مسؤولیت‌ها روزی می‌آیند و روزی می‌روند.

وی ادامه داد: بهترین آموزگار ما خداوند است و هرآینه ممکن است که عمر ما به سر آید و خوشا به حال آنان که باعزت زندگی می‌کنند.

امام‌جمعه رامهرمز تصریح کرد: امیدواریم که شهردار جدید بتواند کاستی‌ها و مشکلات را حل کرده و رضایت‌مندی مردم را فراهم آورد.

وی افزود: متأسفانه در رامهرمز هیچ‌چیزی سر جای خودش نیست و مدنیت بسیار کمرنگ است و در هر حوزه‌ای نوع نگاه و  رویکردها نیز متفاوت است.

موسوی همچنین گفت: متأسفانه در این شهر سیاست‌ها به نحوی بوده که آن افقی را که ما برای خودمان ترسیم می‌کردیم به آن نرسیدیم.

وی خاطرنشان کرد: رامهرمز شهری مهاجرپذیر و پر از مشکل است و باید به  روش خودش کارکرد و به شکل جدی کار شود و این شهر پر از مشکل را از بحران نجات دهیم.

امام‌جمعه رامهرمز ضمن درخواست از مردم تأکید کرد: از مردم انتظار داریم تا نسبت به نظافت ، حفظ و پاکیزگی سطح شهر کمک کنند و نگذارند دیگران به معضلات دامن بزنند و فرهنگ‌سازی کنیم.

وی در پایان گفت: اگر همه مردم همکاری نکنند و مدیران همدل نباشند مسلماً شهر با فاجعه بیشتری روبرو خواهد شد لذا همه باید پای‌کار باشند تا خدای حق‌تعالی نیز کمک کند.