شهرداری خرمشهر تعامل بیشتری با شورای شهر برقرار کند

خورنا: رئیس شورای اسلامی شهر خرمشهر گفت: این شورا هدف خود را بر مبنای قانون‌مداری و انجام امور شهری طبق اصول و چارچوب مشخص و تعریف شده بنا نهاده و انتظار دارد شهرداری شهرستان نیز در این خصوص با شورا همسو باشد.

سیدصباح حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار کرد: شورای شهر خرمشهر با قدرت تمام در حال انجام کار و پیگیری نواقص و کمبودهای موجود در شهر است.

وی افزود: همکاری و تعامل دستگاه‌ها و مدیران اجرایی این شهرستان با شورای شهر در راستای ارتقای بخش‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و هنری بوده که به حق تاکنون در این زمینه به خوبی عمل شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر خرمشهر خاطرنشان کرد: این شهر به واسطه هشت سال جنگ تحمیلی با وجود کارها و اقدامات صورت گرفته همچنان جای کار بسیار دارد.

وی در پاسخ به خبرنگار فارس مبنی بر تعامل شورا و شهرداری چنین عنوان کرد: شهرداری باید تعامل بیشتری با شورای شهر برقرار کرده و پروژه‌های عمرانی شهرستان را بیش از پیش پیگیری کند.

حسینی خاطر نشان کرد: شورای اسلامی شهر همه هدف خود را بر مبنای قانون‌مداری و انجام امور شهری طبق اصول و چارچوب مشخص و تعریف شده بنا نهاده و انتظار دارد شهرداری شهرستان نیز در این خصوص با شورا همسو باشد.

وی با بیان اینکه شورا مصوبات اجرایی موجود در منطقه را با تمام توان پیگیری و بررسی می‌کند، گفت: لوایحی که از شهرداری به شورا می‌رسد طبق قوانین موجود بررسی و مطالعه شده و در صورت عدم مغایرت با شهر و شهروندان مورد تأیید قرار می‌گیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر خرمشهر با بیان اینکه تصمیم گیرنده اصلی لوایح شهرداری شورای شهر بوده که باید آن را به‌درستی انجام دهد، تصریح کرد: حق و حقوق شهروندان نخستین اولویت شورای شهر و شهرداری است.

وی به گوشه‌ای از اقدامات اخیر شورای اسلامی شهر اشاره کرد و افزود: آسفالت بخش‌هایی از مناطق مهریزی و خیابان مقاومت در شهرستان برخی از اقدامات اخیر شورای شهر با تعامل شهرداری است.

وی اظهار کرد: با رایزنی‌های صورت گرفته، در آینده‌ای نزدیک شاهد ارتقای سطح خدمت‌رسانی شورای شهر و تغییرات این روند به‌طور محسوس در بخش‌های مختلف شهرستان هستیم.