مجاهد نظارات رئیس شورای شهر بندر ماهشهر: حریم و محدوده بندر ماهشهر خط قرمز ما است/ هرگز برای محدوده با هیچ احدی وارد مذاکره نمی‌شویم

مجاهد نظارات رئیس شورای شهر بندر ماهشهر با بیان اینکه حریم و محدوده بندر ماهشهر خط قرمز ما است، گفت: هرگز برای محدوده با هیچ احدی وارد مذاکره نمی‌شویم

در یک نظام مقدس زندگی می‌کنیم که همه باید در چهارچوب قانون زندگی کنیم و قانون باید فصل‌الخطاب همه ما باشد.

هر تصمیمی که توسط اعضای شورای شهر گرفته شود در چهارچوب قانون است و گزینه‌هایی نیز که به عنوان شهردار بندر ماهشهر انتخاب شدند به خوبی آنالیز شدند و آرش در نیز که به عنوان گزینه نهایی انتخاب شد و صلاحیت وی محرز نشد به نظر ما برترین گزینه موجود بین گزینه‌ها بود.

از پیش انتخاب آرش در پیشنهادات بسیار زیادی شد که بنده مسؤولیت شهرداری این شهر را بپذیرم و اکنون پس از موضوعاتی که برای گزینه شهرداری پیش آمد با رأی اعضای شورای شهر این مسوولیت را قبول کردم.

باید به تصمیمات شورا احترام بگذاریم، اگر امروز تصمیم بر این شده که سرپرست شهرداری تغییر پیدا کند بنا به دلایلی است که قابل عنوان نیست.

وی در ادامه به بحث‌های مطرح شده در ارتباط با حریم و محدوده بندر ماهشهر اشاره کرد و افزود: پیگیری‌های زیادی در این خصوص انجام و تبعات امنیتی آن نیز مورد بررسی و تبیین قرار گرفته است. سیاست دولت نیز بر این است که این اتفاق نیافتد و بدون شک این اتفاق در دوره ما نخواهد افتاد.

محدوده خط قرمز ما است، برای محدوده هرگز وارد مذاکره نخواهیم شد و این موضوع همچون توان موشکی کشور قابل مذاکره نخواهد بود.

در مورد تبدیل شهرک طالقانی به شهر نیز جلساتی با امام جمعه این شهرک برگزار شد و تبعات این امر به وی منتقل شد و معضلاتی که این اقدام در پی خواهد داشت به اطلاع وی رسید.

یکی از برنامه‌های بنده به عنوان شهردار قرار دادن یک کرسی برای صنایع پتروشیمی در شورای شهر و شهرداری بندر ماهشهر است.