با حمایت شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری انجام شد: توزیع بیش از۴٠٠٠ بسته علمی و آموزشی در مدارس محروم امیدیه و آغاجاری

اسداله ترحم / خورنا – مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری ضمن بازدید از مدارس مناطق محروم شهرستان های امیدیه و آغاجاری بیش از ۴٠٠٠ بسته علمی و آموزشی به آنها اهداء نمود.

به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت وگاز آغاجاری: مدیر عامل شرکت آغاجاری به اتفاق مدیران و رؤسای شرکتی،فرمانداران، مدیران آموزش پرورش و جمعی از مسئولین شهری با حضور در مدارس محروم این شهرها ضمن بازدید، این مدارس بیش از ۴٠٠٠ بسته علمی آموزشی به دانش آموزان مقطع ابتدایی این مدارس اهدا نمودند.

ابراهیم پیرامون دراین بازدید که با هدف دیدار و تکریم دانش آموزان محروم و فصل شروع مدارس انجام گرفت، بیان کرد : تقارن ماه مهر با شروع عزاداری سید و سالار شهیدان، بهترین فرصت برای پرورش کودکان و نوجوانان و آشنایی بیشتر آنان با شور و نهضت حسینی است .

وی ضمن اشاره به در پیش بودن ١٣ آبان روز دانش آموز گفت: دانش آموزان باید با فراگیری علم ودانش بنیه علمی خود را قوی کنند تا آینده ایران اسلامی که بدست همین دانش آموزان رقم میخورد آینده ای روشن و شکوفا باشد.

پیرامون تصریح کرد: شرکت آغاجاری در راستای ارزش گذاری به علم ودانش و تشویق نوجوانان و جوانان حمایتهای خود را از برنامه علمی و فرهنگی درمدارس ادامه خواهد داد و یکی از اهداف شرکت در این زمینه تشویق دانش آموزان بخصوص مدارس محروم ازطریق اهداء بسته های علمی، آموزشی و فرهنگی خواهدبود.

فرماندار شهرستانهای امیدیه و آغاجاری در این بازدید ضمن قدردانی از حمایتهای مسئولین شرکت آغاجاری بیان داشتند: بحمدالله شرکت آغاجاری دراین زمینه خدمات خوبی ارائه نموده و درهمین راستا برگزاری کلاسهای آمادگی کنکور درسطح مدارس جهت ورود به دانشگاهها یکی از این اقدامات مثبت و ارزشمند بوده که حاصل آن پذیرش تعدادی از دانش آموزان مدارس این شهرستانها در رشته پزشکی بوده که برگ افتخاری برای این شهرستانها رقم زده است.

مدیران آموزش وپرورش این شهرستانها نیز از این حرکت شایسته و حمایتهای مدیرعامل شرکت آغاجاری تقدیر و تشکر نموده و بیان داشتند: این اقدامات در روحیه دانش آموزان این مدارس تأثیر بسیار مثبتی خواهد گذاشت.

گفتنی است بسته های توزیع شده درقالب لوازم التحریر توسط اداره آموزش شرکت تهیه و به رسم تقدیر و تشویق به دانش آموزان مدارس یادشده اهدا گردید که با استقبال پرشور و نشاط دانش آموزان این مدارس همراه بود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *