پرداخت بدهی مشترکان مسکن مهر آبادان به آبفا

خورنا : محسن پویا صبح امروز در جلسه مسکن مهر که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهر با حضور مسئولان شهری و استانی برگزار شد، اظهار داشت: مبلغی که از آبفای استان از اعضای تعاونی‌های مسکن مهر بابت حق مشترکین می‌گیرد به‌عنوان سپرده محفوظ و در صورت انصراف اعضا قابل برگشت است.
به گزارش خورنا و به نقل از فارس، وی افزود: بستر ۹۰ درصد عملیات زیربنایی آب و فاضلاب پروژه مسکن مهر آبادان به اتمام رسیده و آماده افتتاح است.
رئیس آبفای خوزستان تصریح کرد: یکی از ویژگی‌های بسیار خوب این پروژه، ورود متقاضیان به منطقه‌ای است که خدمات زیربنایی آن تکمیل و منظم است.
وی اضافه کرد: بر اساس آمار و اطلاعات تعداد واحدهای که حق اشتراک‌شان را پرداخت کرده‌اند بیشتر از ۸۰۰ واحد در این سایت نیست.
پویا با بیان اینکه تعاونی‌های مسکن مهر به محض پرداخت همه حق اشتراک‌شان مجهز سیستم فاضلاب در منطقه می‌شوند، گفت: در خصوص تأسیسات پروژه مسکن مهر در بخش آب و فاضلاب اقدامات لازم انجام شده و منتظر پرداخت بدهی تعاونی‌های مسکن مهر هستیم.
وی با اشاره به اینکه بنا به تقسیم‌بندی صورت گرفته تعاونی‌های می‌توانند طی سه دوره قسط، حق آبفا را پرداخت کنند، افزود: تعاونی‌های باید هر چه سریع‌تر حق اعضای خود را دریافت و حداقل یک دوره قسط اولیه را به‌منظور تشکیل قرارداد با این اداره پرداخت کنند.
رئیس آبفای خوزستان اشاره کرد: حق هر عضو تعاونی مسکن به آبفا مبلغی معادل ۵۶۰ هزار تومان است که بابت حق مشترکین آب و فاضلاب باید پرداخت شود.
وی گفت: همه تلاش آبفای استان در راستای حمایت از مشترکین و اتمام هر چه سریع‌تر سیستم آب و فاضلاب سایت مسکن مهر در این منطقه است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *