ستاد مشترک نظارت بر بازار شادگان تشیکل میشود

خورنا: سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان شادگان از تشکیل ستاد مشترک نظارت بر بازار شادگان خبر داد و گفت این ستاد با همکاری اداره تعزیزات ، مجمع صنفی واحد بازرسی و همچنین گشت راهنمایی و رانندگی و اماکن شهرستان آماده بکار بوده و فعالیت خود را از ۲۲ مهر ماه آغاز کرده است.

عبدالکریم مزیدی فر افزود: شهروندان نیز می توانند با تماس به شماره ۱۲۴ از قیمت اجناس، کرایه ماشین ها و … مطلع شوند و همچنین گزارش هرگونه تخلف از جانب رانندگان و کلیه اصناف شهرستان را اطلاع رسانی کنند.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان خاطر نشان کرد: محموله چند تنی شکر با قیمت ۱۵۰۰ تومان و محموله صد تنی برنج تایلندی با قیمت ۶۰۰ تومان برای مصرف کنندگان ، هفته آینده راهی بازار می شود ، شهروندان نیز می توانند مرغ کشتار روز را با قیمت ۵۳۰۰ تومان (فروشگاه خوایه) و مرغ ترکی با قیمت ۵۵۰۰ (فروشگاه کعبی) واقع در خیابان باهنر خریداری نمایند .

مزیدی‌فر در پایان گفت: نظارت بر بازار با همکاری مردم تحقق پیدا می کند و شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی مراتب را با این اداره در میان گذاشته تا در اسرع وقت و بدون هیچ اغماضی با متخلفان برخورد قاطع و قانونی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *