پس از انتخاب به عنوان شهردار؛

مجاهد نظارات: اکنون موسم کار، تلاش و فعالیت در بندرماهشهر فرا رسیده است

ظهر امروز شورای شهر بندر ماهشهر در جلسه انتخاب شهردار  با ۵ رای موافق رییس این دوره شورا مجاهد نظارات را به عنوان  شهردار بندر ماهشهر انتخاب کرد.

در همین راستا نظارات بیانیه ای صادر کرد؛ این بیانیه به شرح ذیل می باشد:

باسمه تعالی
اعضای محترم شورای اسلامی شهربندرماهشهر
مردم فهیم و ولایتمداربندرماهشهر

حمد بی کران به درگاه خدای تبارک و تعالی که در دوران با شکوه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ، این کمترین عبد خود را در شمار خدمتگزاران خلق قرار داده تا با پیروی از منویات مقام معظم رهبری و پاسداری از خون شهیدان و حفظ ارزش‌ها، ادای وظیفه نمایم.
توفیق خدمتگزاری به شما مردم فهیم وفرهیخته ، موهبتی گرانسنگ است که پروردگار به این بنده حقیر اعطا فرمود.

بر خود لازم می‌دانم از یکایک همکاران عزیزم در شورای اسلامی شهر  که با حسن اعتماد به بنده توفیق خدمتگزاری به شما شهروندان خوب و صمیمی را فراهم کرده‌اند صمیمانه قدردانی کنم و از درگاه خداوند متعال مدد می‌خواهم تا با استفاده از ظرفیت موجود در شهر آنگونه که شایسته این مسئولیت سنگین و خطیر است امانت‌دار باشم.

از همراهی و نظرهای ارشادی مدیران، مسئولان دوستان و بزرگان شهر درهدایت وترغیب اینجانب بمنظور پذیرش این مسئولیت خطیر قدردانی می‌کنم و اذعان دارم وفاق و همدلی در این مسیر پرفراز ونشیب یکی از مهم ترین عوامل موفقیت بود وامیدوارم در آینده نیز بعنوان گزینه مشورتی مهم درفعالیتهای شهری تداوم یابد.

همچنان نقش خطیر و حضور دلسوزانه اصحاب رسانه که سربازان خط مقدم آگاهی و اطلاع‌رسانی در مسیر توسعه پایدار شهری و شایسته‌ترین مشاوران و نمایندگان افکار عمومی هستند در مسیر شناخت نقاط قوت و ضعف و دستیابی به راه‌های تعالی اقتصادی و فرهنگی واجتماعی بی‌بدیل و یاریگر اینجانب خواهند بود.

امیدوارم با استفاده از تجربیات گذشته و با نگاهی نو به مساله شهر برای رسیدن به مرحله حکمروایی شهری که کمال مدیرت شهری است و از طریق آن بستر مشارکت هر چه بیشتر شهروندان در اداره شهر و امور خود، فراهم می شود، به طور مضاعف تلاش کنم و به عنوان خادمی دلسوز برای توسعه، پیشرفت، آبادانی و تزریق روحیه امید، نشاط و پویایی به شهر و شهروندان عزیز لحظه ای فروگذار نباشم.

بنده معتقدم نیروهای انسانی شهرداری بندرماهشهر بمانند هر سازمان دیگر بزرگ‌ترین و اساسی‌ترین منابع و سرمایه‌های این مجموعه هستند و حضور این نیروهای زحمتکش و مشوقان این نیروهای خدوم در کنار اینجانب نقش برجسته‌ای در برطرف شدن مشکلات و معضلات کوچک و بزرگ این شهر  دارد.

شهرداران و مدیران گذشته شهر بندرماهشهر بویژه شهردار سابق جناب آقای  کمایی نهایت تلاش خود برای بهبود زندگی در این شهر و افزایش کیفیت شهرنشینی و رفاه وتوسعه شهر را روا داشته‌اند و بنده نیز در این مسیر با تکیه بر تجربیات گذشتگان و برنامه‌محوری، استفاده از نظر نخبگان و کارشناسان، مدیران فعلی و قبلی، مشاوران دلسوز و متخصص نهایت تلاش و توان خود را عرضه می‌کنم.

برادران وخواهران عزیز: اکنون موسم کار، تلاش و فعالیت فرا رسیده است و بنده به عنوان فرزندی کوچک از خیل عظیم فرزندان این دیارهمیشه سرافراز وپرافتخار، ضمن دعوت از تمام گروه‌ها، نهادهای مردم‌نهاد، مجامع علمی و فنی‌ـ فرهنگی و اجتماعی و…، طلب مساعدت و همیاری کرده و پیشاپیش دست‌های یاریگری را که با قلبی پاک و نیتی صادقانه برای خدمت به عمران، توسعه و پیشرفت همه‌جانبه بندرماهشهر، این مهد فرهنگ و تمدن در سرزمین سرداران وشهدای گرانقدر وخطه زرخیز به میدان می‌آیند را به گرمی می‌فشارم.

حقیقتا آنگونه که در برنامه پیشنهادی خود به شورای شهرنیز عنوان کرده‌ام نگاه بنده به فردای بندرماهشهر، نگاه انسان‌محوربا تکیه بر نظر متخصصان است و معتقدم این شهر با تحقق برنامه‌های کوتاه‌مدت و میان‌مدت توانایی نیل به آرزوهای بزرگ اما دست ‌یافتنی را دارد. برنامه راهبردی و تخصص‌گرایانه بنده با کمک متخصصان و کارشناسان مجرب و آگاه به مشکلات کوچک و بزرگ منطقه راهگشا است.

بندرماهشهر شایسته بهترین‌ها است و مردم شریف و ولایت‌مدار این شهر لایق رفاه، آسایش و امنیتی فراگیر برای زندگی در شهری مدرن و توسعه یافته هستند.

امیدواریم توفیق همراهی و همدلی تمام دلسوزان این شهر نصیب بنده شود و میوه اعتماد به برنامه‌ها و نظرات اینجانب، تحقق آرزوی همیشگی شهروندان و تبدیل شهر بندر ماهشهر به شهر زندگی، شهر اخلاق، شهر فرهنگ و شهر نشاط باشد وزمانی این شعار تحقق می‌شود که شهرونـدان، مجموعه شهرداری را خادمان خود بدانند زیرا همواره «شهر را شهروند می‌سازد»

در پایان ضمن تشکر وقدردانی مجدد از حسن اعتماداعضای محترم شورای اسلامی شهر شایسته می دانم از زحمات صادقانه ، تلاش مستمر وشبانه

روزی و اقدامات قابل تحسین برادر عزیزم جناب آقای  کمایی شهردار سابق صمیمانه تشکر و قدردانی نموده و برای ایشان در تداوم خدمت صادقانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آرزوی توفیق وسربلندی دارم.
خدایا چنان کن سرانجام کار تو خوشنود باشی من رستگار

مجاهد نظارات
رییس شورای اسلامی شهر وشهردارمنتخب دوره پنجم

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • همولاتی آقای نظارت کاش اولویت کاری را بیشتر صرف کارها و پروژه های نیمه تمام که در شهرمان کم نیستند می گذاشت و بعد توی انیستاگرام ghazala_port دیدم یک همشهری پیشنهاد جالبی داده بود برای ورودی جاده هندیجان انشا الله موفق باشند