مدیرکل بنیاد شهید خوزستان:

اولین سالگرد شهدای حادثه تروریستی حله در اهواز برگزار می‌شود

عبدالرضا فرجیان- برنامه‌ریزی شده است تا امسال در شامگاه پنجشنبه چهارم آبانماه به منظور بزرگداشت ۶۲ شهید والامقام خوزستانی حادثه تروریستی حله عراق در مصلای نماز جمعه اهواز در ساعت ۱۹/۳۰ تا ۲۱/۳۰ مراسم بزرگداشتی برگزار شود.

خورنا-احمدرضارستمی: در نشست ستاد استانی برگزاری مراسم یوم‌الله ۱۳‌آبان و روز ملی مبارزه با استکبار مدیر کل بنیاد شهید خوزستان اظهار کرد: امسال بر طبق روال و سنت هر ساله تمامی خانواده‌های شاهد و ایثارگر استان هم در غالب حضور اقشار و هم در غالب حضور مدارس شاهد، در مراسم یوم‌الله ۱۳ آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی شرکت خواهند کرد.

وی خبر داد: با توجه به اینکه امسال اولین سالگرد شهدای حادثه تروریستی حله عراق را هم چهارم آبان‌ماه در پیش رو داریم، لذا برنامه‌ریزی شده است تا امسال در شامگاه پنجشنبه چهارم آبانماه به منظور بزرگداشت ۶۲ شهید والامقام خوزستانی حادثه تروریستی حله عراق در مصلای نماز جمعه اهواز در ساعت ۱۹/۳۰ تا ۲۱/۳۰ مراسم بزرگداشتی برگزار شود.

فرجیان در پایان گفت: بنابراین از استاندار خوزستان تقاضا داریم که جلسه ستاد برگزاری این مراسم را نیز داشته باشیم تا انشاالله در همانجا هم تو دهنی محکمی به استکبار و ایادی آنها و همچنین رئیس جمهور ظالم آمریکا داشته باشیم.