نماینده شادگان: اقتصاد زندگی کشاورزان شادگانی فلج شده است

خورنا: نماینده مردم شادگان در مجلس گفت: کشاورزان شادگانی در حال فرو رفتن در باتلاق بی‌تفاوتی مسئولان نسبت به بخش کشاورزی هستند که این امر علاوه بر ضرر وارد کردن به اقتصاد منطقه، اقتصاد زندگی کشاورزان را نیز فلج کرده است.

عبدالله تمیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان اظهار کرد: استان زرخیز خوزستان با وجود برخورداری از منابع غنی نفت و گاز، همچنین رودخانه‌های پرآب در بخش‌های مختلف اقتصادی و اجتماعی باید بیش از پیش فعال باشد.

وی افزود: شهرستان شادگان نیز بالطبع با مستعد بودن در زمینه کشاورزی، همچنان در این بخش مغفول مانده و صدمات بزرگی در این راستا متحمل شده است.

نماینده مردم شادگان و عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مردم این منطقه که بخش عظیمی از معیشتی و درآمد خود را از طریق دامداری و کشاورزی کسب می‌کنند در سالیان اخیر به‌دلیل خشکسالی با افت زیادی روبه‌رو شده‌اند.

وی اضافه کرد: کشاورزان شادگانی در حال فرو رفتن در باتلاق بی‌تفاوتی مسئولان نسبت به بخش کشاورزی هستند که این امر علاوه بر ضرر وارد کردن به اقتصاد منطقه، اقتصاد زندگی کشاورزان را نیز فلج کرده است.

تمیمی همچنین عنوان کرد: در این راستا مسئولان ملی باید بیش از پیش در راستای ارتقای بخش‌ کشاورزی مناطق مختلف به‌ویژه این شهرستان همت کنند و با سرمایه‌گذاری مضاعف، خودکفایی در تولید داخلی کشاورزی را رقم بزنند.

وی در ادامه تقویت بخش کشاورزی را راهکاری برای تقویت اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و افزود: امیدواریم با حمایت بخش‌های مختلف داخلی به‌ویژه کشاورزی بتوان در آینده‌ای نزدیک بر مشکلات پیش‌روی ایجاد شده در این زمینه فائق آمد.