در جمع خبرنگاران؛

استاندار خوزستان خبر داد: افزایش دو برابری پارکینگ‌های پایانه مرزی چذابه/استان برای برگزاری باشکوه مراسم اربعین در تکاپو است

خورنا-احمدرضارستمی: در پایان جلسه ستاد اربعین استان که شامگاه امشب ۲۲ مهرماه در سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در جمع خبرنگاران گفت: بحمدالله در مرز شلمچه هیچ مشکل خاصی وجود ندارد و تمامی کارها به نحو احسن در این منطقه صورت پذیرفته است.

وی در مورد مرز چذابه گفت: از آنجایی که در مرز چذابه نسبت به شلمچه مشکلاتی بیشتری در زمینه راه‌ها وجود دارد، پیمانکارها به جِد در حالت فعالیت هستند تا اینکه بیشتر راههای منتهی به مرز چذابه از سمت اهواز به صورت چهار خطه شوند.

شریعتی ادامه داد: در این مرز هم‌اکنون پارکینگ‌ها گسترش جدی پیدا کرده‌ و به بیش از دو برابر رسیده‌اند که به منظور برقراری امنیت کامل دیوارچینی آنها نیز در حال انجام است.

شریعتی اقدامات انجام شده در مرز چذابه را بسیار موثری خواند و افزود: جایگاه جدید مواکب در مرز چذابه در حال ساخت است و انشاالله در مورد جایگاه آنها که در محل قدیم باشد و یا محل جدید، بعداً تصمیم‌گیری به عمل می‌آید.

استاندار خوزستان ادامه داد: سیستم‌ آب، برق و مخابرات و همچنین اینترنت این منطقه چه همراه اول و چه رایتل و ایرانسل همگی برقرار است و نیز به منظور ارائه خدمات بانکی به زوار اربعین، کار استقرار سیستم بانکی از طریق برخی از بانکها هم در دستور کار قرار گرفته است.

وی خاطر نشان کرد: بحمدالله در مرز چذابه روز به روز آمادگی‌ها بیشتر شده و تمامی کارها به خوبی در حال انجام شدن است و هیچ جای نگرانی هم در این پایانه وجود ندارد و امیدواریم که ظرف روزهای باقی‌ مانده تا ایام اربعین هم آمادگی‌ها بیشتر شود.

شریعتی در پایان گفت: در حال حاضر تمامی خوزستان و دستگاههای اجرایی استان به منظور برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم اربعین بسیج شده‌‌اند و دارای تکاپو و تحرک بالا در این خصوص هستند و در کل انشاالله امسال بتوانیم خادمان خوب و شایسته‌ای برای زوار آقا اباعبدالله‌الحسین و قمر‌بنی‌هاشم باشیم.