رفع مشکلات شهرداری اولویت شورای شهر پنجم اندیمشک است

خورنا- نعمت مریدی در نشست شورای اداری و معارفه جدید اندیمشک اظهار داشت: با انتخاب سرپرست شهرداری اندیمشک و علی رغم خلا مدیریتی ۵۰ روزه در این نهاد خدمت رسان گام های موثر و خوبی در این زمینه تامین نیاز شهروندان برداشته شد.

وی با اشاره به برخی اقدامات اجرا شده در این زمینه گفت: شهرداری اندیمشک برای توسعه و کاهش نیازهای خود نیازمند همدلی و حرکت در مسیر الگوی مدیریتی جهادی است.

رئیس شورای شهر اندیمشک عنوان کرد: تنها با تکیه بر این روحیه است که خدمت به مردم و توسعه شهرستان بیش از گذشته شتاب گرفته و نیازهای شهروندان در کم ترین زمان ممکن رفع می شود.

وی با بیان این که توسعه شهرستان و تامین نیازهای شهروندان اولویت شورای شهر پنجم اندیمشک است افزود: به زودی و با همکاری نماینده مردم اندیمشک در مجلس و فرماندار شهرستان و دیگر مسئولان محلی و استانی گام های بلندی در مسیر توسعه و عمران اندیمشک برداشته می شود.

مریدی با اشاره به مشکلات شهرداری اندیمشک در پرداخت حقوق کارکنان خود ادامه داد: در تابستان امسال و برای اولین بار و در طول مدت زمان یک ماه دو پرداختی به کارکنان شهرداری اندیمشک داشته ایم که این اقدام با توجه به مشکلات اخیر شهرداری اندیمشک بی سابقه است و البته باید بیش از گذشته نسبت به تامین نیاز کارکنان شهرداری توجه داشت و با برنامه و حرکت در مسیر قانون به دنبال کاهش بدهی های شهرداری اندیمشک بود.