ماه های آخر دولت دهم/ بخش زیدون ماند و پروژه های نیمه کاره

خورنا: در دولت نهم و دهم بسیاری از پروژه های عام المنفعه در بخش زیدون به بهره برداری رسید ولی با نگاهی گذرا در طول این چندین سال و سرکشی به تعدادی از پروژه های مهم در بخش آموزش و پرورش، بهداشت، فرهنگی و… شاهد راکد شدن و عدم پیشرفت در طول این هشت سال بوده ایم.

به گزارش خورنا به نقل خوزان؛ پروژه کار و دانش که از جمله پروژه های مهم در اشتغال، تحصیل و پیشرفت بخش زیدون بوده است سال هاست که به صورت لاک پشتی و کند جلو می رود و این امر باعث نارضایتی اذهان عمومی به خصوص جوانان شده است.

از دیگر پروژه های حساس و مهم دیگر در شهر سردشت زیدون راه اندازی بستر درمانی شهر سردشت زیدون که از سال ۸۴ کلنگ آن بر زمین خورد و تا کنون همچنان به حال خود رها شده است.

طی تماس تلفنی با مسئول مرکز بهداشت و درمان قبلی زیدون وی اظهار داشت: اعتبار لازم جهت بهره برداری از این پروژه به مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان تصویب شده است و در مراحل اجرایی می باشد.

لازم به ذکر است که پروژه بستر درمانی شهر سردشت با وجود امکانات آن که در محل مرکز بهداشت و درمان شهر سردشت می باشد همچنان در زیر سایبان این اداره نگهداری می شود.

پروژه خانه معلم و معلم سرای اداره آموزش و پرورش زیدون که فقط در مرحله اسکلت باقی مانده است.

بهسازی روستاها و تعریض جاده ورودی شهر سردشت و احداث سد خاکی از جمله پروژه هایی است که به صورت راکد بر زمین مانده است.

احداث ناحیه صنعتی جهت انتقال مشاغل کارگاهی و پر سروصدا از سطح شهر و گاز رسانی به ۲۶ روستای قسمت جنوبی و گاز رسانی به ما بقی روستاهای بخش زیدون از دیگر پروژه هایی است که امید مردم به آن است.