توجه به توسعه علمی و فرهنگی جامعه جدی گرفته شود

خورنا- حجت السلام والمسلمین حسینی نوری امام جمعه شهرستان اندیمشک در دیدار با رئیس دانشگاه آزاد واحد اندیمشک اظهار داشت: توجه به توسعه علمی و فرهنگی جامعه جدی گرفته شود.

وی گفت: قشر مهمی از دانشحویان را جوانات تشکیل می دهند و به همین جهت باید بیش از گذشته توجه به انتقال مفاهیم انقلابی و معنوی را به جوانان و دانشحویان مورد توجه قرار دهیم و جوانان را با ارزش های این مسیر آشنا کنیم.

امام جمعه اندیمشک عنوان کرد: دانشجویان باید با موضاعات فرهنگی مانند گروه جهادی بیشتر آشنا شوند و با این آشنایی سعی بر حضور و ترویج این اقدامات موثر اجتماعی داشت چرا که این موضوعات علاوه بر محرومیت زدایی، مشارکت عمومی و اجتماعی نسل جوان در آبادانی کشور تقویت می گردد.

وی گفت: گروه های جهادی با حضور در مناطق محروم و آسیب پذیر بیش از گذشته مفهوم توسعه و مشارکت عمومی و نقش شهروندان را در این عرصه و حوزه درک می کنند و به همین جهت باید به این مفاهیم توجه ویژه داشت.

حجت السلام والمسلمین حسینی نوری ادامه داد: جوانان مهم ترین سرمایه های اجتماعی ایران اسلامی در عرصه داخلی و برون مرزی هستند و به همین جهت توجه به تعالی گفتمان و درک و شناخت مسیر انقلاب و اسلام جوانان برای کشور لازم و ضروری است.

انتهای پیام/