رئیس سازمان تبلیغات بهبهان: شعار ندهیم و در عمل حرف خود را ثابت کنیم

خورنا: رئیس سازمان تبلیغات بهبهان: برای اینکه در خط امامت و رهبری قرار بگیریم باید سعی کنیم که شعار ندهیم و  در عمل حرف خود را ثابت کنیم.

به گزارش خورنا، حجت الاسلام و المسلمین حمید برازش رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در مراسم سوگواری امام جواد (ع) در شهر سردشت اظهار داشتند: امام جواد جوان ترین امام در عصر خود بودند.

وی گفت:در زمان امام جواد سه تفکر که یکی بنی عباس، بنی امیه و بنی مروان بود رواج داشت که یکی از دیگری خبیس تر و بدتر بود.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بهبهان افزود: حکومت های ظالم در دوران خود سعی داشتند همیشه در کنار امام مان باشند و خود را نزدیک معصومین قرار دهند تا بتوانند نقشه شهادت آنها را طراحی نمایند.

برازش خاطرنشان کرد: در جوامع امروزی هم این نوع افراد وجود دارد و سعی می کنند خود را به ولایت و امامت و رهبری و شهدا نزدیک کنند و نقشه شوم خود را اجرا کنند.

وی گفت: برای اینکه در خط امامت و رهبری قرار بگیریم باید سعی کنیم که شعار ندهیم و  در عمل حرف خود را ثابت کنیم.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بهبهان اضافه نمود:یکی از راه های رسیدن به امام زمان خود تواضع است و در مسیر امام زمان حرکت کردن است.

وی تشریع کرد: تواضع و فروتنی و خاشع بودن انسان را به کمالات  می رساند و اگر انسان توانست در مسیر خودسازی حرکت کند می تواند امام زمان خود را بشناسد.

حجت الاسلام و السملمین برازش بیان داشت: نعمت ولایت و محبت بزرگترین ثرمایه ای است که در دستان این ملت است و باید قدر آن را دانشت.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی افزود: افتادگی راز و رمز مسلمانی است  و مسیر عبودیت را باید طی کرد تا فارغ از خود شد و به خدا رسید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *