نقش شهدای مدافع حرم در توسعه فرهنگ اسلامی و اقتدار ملی ایران خاص و بی نظیر است

خورنا- سردار نوعی اقدم در آئین تجلیل از خانواده های شهدای مدافع حرم اندیمشک و شوش اظهار داشت: نقش شهدای مدافع حرم در توسعه فرهنگ اسلامی و اقتدار ملی ایران خاص و بی نظیر است.

وی افزود: اگر امروز شهدای مدافع حرم برای دفاع از حرم حضرت زینب(س) در عرصه نبرد با دشمنان تکفیری وارد عمل شده و با شهامت و افتخار به درجه رفیع شهادت نایل می آیند تنها به دلیل توجه و شناخت راه اهل بیت(ع) است.

فرمانده اسبق لشکر ۷ ولیعصر (عج) عنوان کرد: این شهدای عالی قدر مدافعان حرم اهل بیت(ع) پرورش‌یافته مکتب امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند و با تکیه بر آموزه های انقلاب اسلامی در میدان نبرد حق علیه باطل حضور داشته وبه مقام والای شهادت نائل می آیند.

وی گفت: رزمندگان و شهدای مدافع حرم با نثار جان خود در مسیر آزادگی و ایثار تصویری ماندگار از خود به جهانیان معرفی و معنا کرده اند و با شجاعت و شهامت این عاشقان اهل بیت(ع) تصویری جدید از این مفاهیم در جهان شکل گرفته است.

سردار نوعی اقدم با بیان این که شهدای مدافع حرم پیروان راستین مکتب کربلا و عاشورا هستند بیان کرد: ما باید بیش از گذشته در مسیر توسعه و تعالی مفاهیم انقلابی و اسلامی تلاش و در این عرصه پیشگام باشیم.

به گزارش خورنا در این آئین از خانواده شهدای عالی قدر مدافع حرم، سردار جان محمد علی پور حجت‌الاسلام محمد کیهانی، سردار شهید احمد مجدی‌نسب، سردار شهید، سردار شهید علی‌محمد قربانی، مهدی نظری، سردار رضا رستمی‌مقدم(مدهنی)، بسیجی شهید حبیب رحیمی منش و دانشجوی بسیجی احمد حاجیوند الیاسی، تقدیر شد.