ساخت اماکن عمومی در سایت مسکن مهر آبادان

خورنا : نصرالله دهقان صبح امروز در جلسه مسکن مهر که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهر با حضور مسئولان شهری و استانی برگزار شد اظهار داشت: پروژه مسکن مهر، پروژه‌ای ملی و به راهبری شخص ریاست‌ جمهوری در حال انجام است.
به گزارش خورنا وبه نقل از فارس، وی افزود: در استان نیز این مسئولیت را استانداران و در شهرستان‌ها، فرمانداران عهده‌دارند.
مدیرکل مسکن و شهر‌سازی خوزستان با اشاره به اینکه تقسیم کار در این پروژه بسیار تعریف شده و غیرقابل انکار است، تصریح کرد: اما متأسفانه به دلیل پراکندگی کار در سازمان و شرایط جوی و آب و هوایی مدتی است اجرای این پروژه به کندی در حال انجام و پیشرفت است.
وی اضافه کرد: این پروژه به دلیل مشارکت‌های مردمی یکی از موفقیت‌های بزرگ در کارنامه دولت جمهوری اسلامی محسوب می‌شود.
دهقان با بیان اینکه امروز سیستم فاضلاب واحدهای مسکن مهر در آبادان با مدرن‌ترین روش در حال انجام است گفت: رینگ شهرک مسکن مهر در آبادان تاکنون بیش از یک میلیارد تومان هزینه داشته و دولت همه هزینه‌های زیرساخت‌های این پروژه نظیر آسفالت و فاضلاب را تقبل کرده است.
وی خاطرنشان کرد: پروژه مسکن مهر جداشدنی از دیگر پروژه‌های شهر نیست و همه دستگاه‌های اجرایی باید در ساخت و تکمیل آن تعامل و همکاری داشته باشند.
مدیرکل مسکن و شهر‌سازی خوزستان با اشاره به اینکه بابت سخت مراکز فرهنگی و آموزشی در شهرک مسکن مهر در آبادان همه شرایط فراهم استف گفت: در این راستا فقط نیرویی متهعد را نیازمندیم که با پرداخت همه هزینه‌ها به آن پای کار آمده و ساخت مدرسه و یا مسجد را در این محل آغاز کند.
وی افزود: به‌همین منظور در قبال ساخت اماکن مورد نظر معادل با نرخ زمین به دستگاه اجرایی و یا پیمانکار متعهد مبلغ را پرداخت و ظرف مدت مشخص، اتمام پروژه را از آن مطالبه می‌کنیم.
دهقان با اشاره به اینکه البته با توجه به زمان باقیمانده باید اجرای پروژه‌هایی نظیر مدرسه، مسجد و اماکن مورد نیاز مردم  در این شهرک با سرعت بیشتری صورت پذیرد افزود: در حال حاضر آمادگی ساخت دو مسجد را اعلام و در این راستا زمین آن نیز آمده است.
وی گفت: امیدواریم به‌زودی شاهد تکمیل پروژه‌های مسکن مهر در آبادان و خانه‌دار شدن اعضای این تعاونی‌ها باشیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *