لیگ دسته ۲ فوتبال کشور/ تیم فوتبال دریای محمودآباد از سد نفت امیدیه گذشت

خورنا: در لیگ دسته دوم فوتبال کشور تیم فوتبال دریای محمودآباد میزبان تیم نفت امیدیه بود که با یک گل به برتری رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان محمودآباد، در چارچوب رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور عصر امروز تیم فوتبال دریای محمودآباد میزبان نفت امیدیه بود که در نهایت با یک گل از سد این تیم گذشت و به نخستین برد خود دست یافت.

در این دیدار سخت و نفس‌گیر که هر دو تیم موقعیت‌های زیاد گلزنی به دست آورند، کاظم حسین‌زاده کاپیتان تیم دریا با یک ضربه ایستگاهی زیبا از پشت محوطه جریمه دورازه حریف را گشود و سه امتیاز شیرین خانگی را نصیب این تیم کرد.

سرمربی تیم دریای محمودآباد با تقدیر از عملکرد بازیکنان تیمش بیان کرد: در طول هفته بر روی نقاط ضعف تیم به خوبی کار کردیم و شاهد بازی ارزشمند بازیکنانم به‌ویژه در نیمه دوم بودم.

حجت‌الله رحیمی با اشاره به بازی درگیرانه دو تیم تصریح کرد: تیم نفت امیدیه نیز موقعیت‌های خوبی به دست آورد ولی تیم ما در نیمه دوم سوار بر بازی بودیم و با چند موقعیت مسلم گلزنی فقط یک گل وارد دروازه حریف شد.

وی شرایط تیم را مطلوب توصیف کرد و افزود: این نتیجه برای ما بسیار حیاتی بود چراکه روحیه تیم را بسیار بالا برد و با توجه به اینکه به کادر فنی تیم یک مربی با تجربه تزریق می‌شود، این تیم دربازی‌های آینده با قدرت به میدان می‌رود.

سرمربی تیم نفت امیدیه نیز با ابراز تاسف از نتیجه به دست آمده بیان کرد: تیم ما نتیجه را از روی بی‌دقتی به میزبان واگذار کردند و اذعان دارم که ما فوتبالی نباختیم.

امید عیسی‌زاده شرایط روحی تیم را نامناسب دانست و گفت: باید بر روی مسائل روحی و روانی تیم بیشتر کار شود چراکه ما در طول بازی موقعیت‌های خوبی داشتیم ولی به راحتی از دست دادیم.

عیسی‌زاده شرایط زمین بازی را اسف‌بار عنوان کرد و افزود: بازیکنان جنوبی کار بر روی زمین را بهتر اجرا می‌کنند که دراین زمین نتوانستند تاکتیک تیمی را به درستی پیاده کنند.

سرمربی نفت امیدیه  از قضاوت این بازی نیز گله‌مند بود و خاطرنشان کرد: داور بازی یک پنالتی مسلم را از تیم ما گرفت که البته این تازگی ندارد و ما در هر بازی حداقل یک پنالتی را به راحتی با نظر داور از دست می‌دهیم.

وی عدم نظارت مناسب در لیگ دسته دوم را مهم‌ترین مشکل این رده از بازی‌ها دانست و اذعان کرد: در این رده از مسابقات فوتبال، نتیجه غیر فوتبالی تعیین می‌شود و امروز بر این عقیده هستم که داوران به صورت عمد قضاوت نادرست می‌کنند و به واقع سر تیم ما را می‌برند.