بی‌توجهی مسئولان به ورزش دلیل حذف هندبال بهبهان است

خورنا: رئیس هیئت هندبال بهبهان بی‌توجهی مسئولان استانی و شهرستانی به ورزش را دلیل اصلی حذف هندبال بهبهان در لیگ برتر سال جاری کشور دانست.

شاهرخ آذرحزین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهبهان اظهار کرد: در لیگ گذشته با همه سختی‌ها و مشکلات، بازیکنان خوبی را جذب کرده و راهی مسابقات شدیم که در آنها نیز به هدف اصلی خود که بقا در لیگ بود، رسیدیم.

وی تصریح کرد: باید توجه داشت که تیم ما تازه وارد لیگ شده و با بضاعتی که داشتیم هدف نخست و اصلی خود را ماندن در سطح اول کشور قرار دادیم.

رئیس هیئت هندبال بهبهان ادامه داد: اما با توجه به مشکلات مالی که گریبانگیر شرکت فولاداکسین به عنوان حامی تیم شد، شرایط را برای ما سخت کرد به گونه‌ای که بازیکنان ما بدون دریافت یک ریال به تعطیلات عید نوروز رفتند.

وی خاطرنشان کرد: فرماندار بهبهان نیز چند روز مانده به عید به ما قول ۶۰ میلیون تومان کمک داد که تا امروز حتی یک ریال از آن را نیز به ما نرسانده است.

آذرحزین با اشاره به جلسات فراوان خود با مسئولان بهبهان و استان گفت: هیچ یک از شرکت‌ها، کارخانجات و دستگاه‌های شهرستان هندبال بهبهان را زیر پوشش خود قرار نداده و این رویه در مسئولان استانی نیز ادامه پیدا کرد.

وی افزود: حتی در جلسه‌ای که استاندار با مدیران کارخانه‌های خوزستان به منظور حمایت از ورزش برگزار کرد، از یک‌صد مدیر و مسئول کارخانه و شرکت استان، تنها سه تن در جلسه حاضر شدند.

رئیس هیئت هندبال بهبهان با بیان اینکه تعویق چندباره آغاز لیگ برتر هندبال سال جاری نیز دردی را دوا نکرد، خاطرنشان کرد: با عدم حمایت مدیران و مسئولان از ورزش و تیم هندبال بهبهان تمام زحمات فصل پیش به هدر رفت و ما را از ادامه این رشته ناامید کرد.

وی بیان کرد: ورزش و جوانان نیاز به حمایت خوب، مطلوب و عملی همگان و به خصوص مسئولان دارد که در صورت عدم وجود این حمایت‌ها امید و انگیزه جوانان ورزشکار ما نیز از بین می‌رود.

آذرحزین در پایان با بیان اینکه شرمنده مردم علاقه‌مند به هندبال و ورزش‌دوستان بهبهان شدیم، تصریح کرد: مسئولان بدانند که ما تمام تلاش خود را کردیم اما دلسوزی چند تن به تنهایی کافی نیست.