بهره‌برداری از تنها مدرسه تمام خیرساز و هوشمند در بهبهان

خورنا: رئیس آموزش و پرورش بهبهان از افتتاح و بهره‌برداری از تنها مدرسه تمام خیرساز و تمام هوشمند کشور در این شهرستان خبر داد.

علی فاکر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهبهان با اعلام این خبر اظهار کرد: مردم بهبهان در امر مدرسه‌سازی گام‌های موثری را برداشته و در سطح کشور حرف نخست را می‌زنند به گونه‌ای که کمک خیران این شهرستان به آموزش و پرورش و حوزه احداث فضاهای آموزشی با خیران ۱۶ استان کشور برابری می‌کند.

وی افزود: به دلیل این همکاری و مشارکت خیرین، بهبهان برخلاف دیگر شهرهای خوزستان در بحث کمبود فضاهای آموزشی بحرانی نداشته و آموزشگاه‌های متعددی را به بهره‌برداری رسانده و یا در حال احداث دارد.

رئیس آموزش و پرورش بهبهان تصریح کرد: یکی دیگر از همین فضاهای آموزشی خیرساز که به تازگی افتتاح شده و به بهره‌برداری رسیده، دبیرستان دخترانه استعدادهای درخشان فرزانگان مهندس دادپور بوده که تنها مدرسه تمام خیرساز و تمام هوشمند کشور است.

وی در خصوص این فضای آموزشی کم‌نظیر گفت: این دبیرستان ۱۰ کلاس داشته که همه آنها نیز توسط خیر سازنده آنها، ناصر دادپور، تجهیز و هوشمند شده است.

فاکر خاطرنشان کرد: بودجه ساخت و ساز، پیمانکار احداث پروژه و کلیه تجهیزات این مدرسه توسط خیر فراهم شده که این فضا از این منظر نیز در کشور کم‌نظیر است.

وی در پایان ابراز داشت: بهبهان در عرصه علمی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد به همین دلیل مردم این شهرستان از دیرباز نسبت به امر خیر مدرسه‌سازی اهتمام جدی داشته‌اند به گونه‌ای که مدرسه‌سازی و کمک به غنی‌سازی فضاهای آموزشی به یک فرهنگ و سنت حسنه در میان آنان تبدیل شده است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *