این یک پرسش فراگیر است که چه کسی شهردار مسجدسلیمان باشد؟

میثاق حاجتی/ خورنا:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

یادداشتی از رضا شیرالی مدیر مسئول پایگاه خوزستان سرافراز “

 

مساله امروز ما سید حمید حسن زاده نیست ؛ مساله رعایت قانون و انصاف و مراعات حق الناس است

مسئولین ذیربط ؛ قانون را اجرا کنید و توجیهات و بهانه های شما درعدم تاییدحکم سیدحمید حسن زاده مورد پذیرش واقع نخواهد شد

از وقتی که شورای شهر مسجدسلیمان ؛ سیدحمید حسن زاده را بعنوان شهردار انتخاب نمود، تاکنون اظهارنظرهای فراوانی در رسانه‌ها و فضای مجازی مطرح شده است.

درواقع سیاست‌مداران و روزنامه‌نگاران، دیدگاه‌های خود را درباره ویژگی‌های یک شهردار خوب و موفق برشمرده‌اند و اکثر این عزیزان اعضای شورای پنجم را بخاطر این انتخاب مورد تشویق قرار داده اند.

این یک پرسش فراگیر است که چه کسی شهردار مسجدسلیمان باشد؟

سیدحمید حسن زاده با انتخاب اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان شهردار شد و این انتخاب از چند جهت قابل اتکا است.
اولین نکته حسن نیت شورای جدید به وعده های داده شده مبنی بر انتخاب شهردار بود که محقق شد کاری که در دوره های گذشته علی رغم دادن وعده، صورت نگرفت ولی شورای جدید با انتخاب حسن زاده نشان داد که عملا می خواهد به وعده های خود عمل کند که قابل تقدیر است.

نکته دوم , شهردار منتخب با درد و مشکلات مسجدسلیمان آشنایی کامل دارد و بهتر از هرکسی می داند مشکلات این شهر کم نخواهد بود و همت پولادین می خواهد تا این مشکلات رفع شود. این مهم حتما در ایشان وجود دارد که قبول این مسئولیت کرده است.

نکته سوم که بسیار هم مهم است , حمایت همه جانبه مردم مسجدسلیمان از این انتخاب هست که برای اولین بار به این گستردگی در شهر شاهد آن هستیم که باید قدردان این حمایت همه جانبه بود این حمایت می تواند سکوی پرتابی برای موفقیت بیشتر باشد.

برای نگارنده سخت و تاسف بار است که این مطلب را به رشته تحریر درآورم ؛ اما عده ای در تایید حکم سید حمید حسن زاده سنگ اندازی می کنند و حداقل تابه امروز ثابت کرده اند همچنان می خواهند مانند گذشته , محرومیت ها و نداشته های این شهر مظلوم ادامه داشته باشد.

اما آقایان مسئول بدانند که عدم تاییدحکم شهردار منتخب شورای شهر مسجدسلیمان ؛ نه تنها تالم بزرگان علم و سیاست را به همراه خواهد داشت بلکه موجبات نارضایتی توده مردم نیز خواهد شد.

مساله امروز ما سید حمید حسن زاده نیست ؛ مساله رعایت قانون و انصاف و مراعات حق الناس است؛ چه فرقی می کند تضییع حق شده سیدحمید حسن زاده باشد یا هر کس دیگر ؟

آقایان بدانند ؛اگر حکم شهردار منتخب شورای شهر مسجدسلیمان را امضا نکنند؛ مطمئنا نه مردم و نه تاریخ فراموش نخواهند کرد آنچه را که می توانستند و بخاطر چالش های سیاسی از انجام آن کوتاهی نمودند.

در مورد مشکلات این شهر خوب شعار می دهید ولی پایبند به شعارهایتان نیستید

محرومیت واژه‌ای است که از سالیان دراز مهمان مسجدسلیمان است؛ مردمانی نجیب از جنس محرومیت و درد در گوشه‌ای از این شهر زندگی می‌کنند که سهم آنها تنها لقمه نان حلالی است که از دسترنج خودشان تهیه شده است اما همچنان وفادار به نظام، انقلاب و ولایت هستند و در عمق محرومیت و مشکلات به سر میبرند.

مسجد سلیمان، شهری که بنا به گواه تاریخ روزگاری سرآمد شهرهای ایران بود
امروز، روستایی بزرگ است که جزو محرومترین روستاهای ایران به شمار می رود.

اینجانب به عنوان یک خبرنگار وحدت مسئولان درجهت رسیدگی به مشکلات مسجدسلیمان را نمی بینم و می خواهم با روحیه مطالبه گری به عده ای از مسئولان بگویم ؛ در مورد مشکلات این شهر خوب شعار می دهید ولی پایبند به شعارهایتان نیستید.
متولیان امر می گویند ؛ به جد پیگیر حل مشکلات در این شهرستان هستیم اما در عمل اینچنین نیست و نمونه بارز آن عدم تایید حکم سید حمید حسن زاده می باشد.

آقایانی که در تایید حکم حسن زاده سنگ اندازی می کنید ؛ از جناح بازی و بازی‌های سیاسی دست بردارید و به فکر مشکلات مردم باشید و برای حل مشکلات آنان برنامه‌ریزی داشته باشید ، تا این شهر مظلوم به جایگاه واقعی خود بازگردد.

مسجدسلیمان الان به فکر نیاز دارد، همه باید کمک کنند تا این شهری که در همه دنیا شناخته شده است از بین نرود. ما هیچ کس را سرزنش نمی کنیم، حتی خود ما هم مقصریم.

درپایان امیدوارم محرومیت فعلی این شهرستان و نبود حداقل های توسعه، مسئولان را به بازنگری در برنامه ها و پیدا کردن دلایل این محرومیت ترغیب کند و مسئولان ذیربط با تایید حکم حسن زاده دین خود را به مردم مظلوم و شهیدپرور مسجدسلیمان ادا کنند.

من الله توفیق

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • sirous ghorbani سلام.ما که در زمان تصدی حسن‌زاده در سال شصت و نه سنی نداشتیم همان به که نظر ندهیم
  • ابراهیم کریمی شهنی با سلام درود بر مهندس و استاد سید حمید حسن زاده ، واقعا انسان با لیاقتیه . ما این چند سال از افراد متفاوت که شهردار بودن خیری ندیدیم ، این شخص بسیار آدم شریفی هست ، درود بر شما.