کارخانجات راکد در شادگان تقویت می‌شوند

خورنا: سرپرست شهرک‌های صنعتی شادگان گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته ضمن شناسایی و برنامه‌ریزی صحیح و دقیق، کارخانجات راکد بیشتری را زیر چتر حمایت خود قرار دهد.

رضا صلبوخی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان اظهار کرد: ایجاد اشتغال جز با سرمایه‌گذاری و حمایت از صنایع کوچک محقق نمی‌شود.

وی افزود: به‌منظور رفع بیکاری و محرومیت‌زدایی در مناطق کمتر توسعه یافته، توسط شرکت توسعه کارآفرینان صنعت مهر وابسته به وزارت دفاع و وزارت صنعت، معدن و تجارت، دومین کارخانه تولیدی در شهرستان شادگان نیز مورد حمایت قرار گرفته است.

*۶۱ فرصت شغلی مستقیم ایجاد شده است

سرپرست شهرک‌های صنعتی شادگان خاطر نشان کرد: شرکت کارآفرینان توسعه صنعتی مهر تاکنون در طرح‌های بسته‌بندی و فرآوری خرما و … که حداقل برای ۶۱ نفر به‌طور مستقیم ایجاد شغل کرده تأثیر بسزایی در ارتقای سطح تولیدی منطقه داشته است.

وی اضافه کرد: با توجه به جلسات مکرر و اخیر با مدیرعامل شرکت کارآفرینان مقرر شده که ضمن شناسایی و برنامه‌ریزی صحیح و دقیق، کارخانجات راکد بیشتری را زیر چتر حمایت خود قرار دهد.

صلبوخی همچنین عنوان کرد: تا از این طریق با فعالیت مجدد طرح‌ها ضمن رفع بیکاری و ایجاد اشتغال شاهد رفع محرومیت در شهرستان باشیم.

وی ادامه داد: امیدواریم با همت و حمایت مسئولان استانی و شهرستانی بتوان در سال تولید ملی، اشتغال مناسبی را برای جوانان بومی جویای کار فراهم کرد.

سرپرست شهرک‌های صنعتی شادگان در ادامه عنوان کرد: امیدواریم مسئولان با اختصاص اعتبار ویژه و حمایت از بخش صنعتی شادگان، طرح‌های راکد موجود در شهرک را مورد بررسی و فعالیت مجدد قرار دهند.

وی در پایان اظهار کرد: تنها نیاز طرح‌های مذکور تأمین سرمایه در گردش است تا پس از رفع مشکلاتشان شاهد رونق و شکوفایی مجدد این کارخانجات با ایجاد اشتغالی مضاعف باشیم.