اختصاص اعتبار به تعاونی‌های‌ مسکن مهر آبادان

خورنا : سیدعلی موسوی جرف صبح امروز در جلسه مسکن مهر که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهر که با حضور مسئولان شهری و استانی برگزار شد اظهار داشت: پروژه مسکن مهر با همت بخش خصوصی آغاز شده و بی‌شک یکی از اتفاقات بزرگ در کشورمان محسوب می‌شود.
به گزارش خورنا و به نقل از فارس، وی افزود: اجرای این پروژه در آبادان البته در برخی قسمت‌ها با کندی مواجه شده و حتی قسمت‌های اساسی و زیربنایی آن به سختی شکل گرفته است.
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از جمله جاده دسترسی این شهرک از ورودی آبادان به اهواز است که در بلوارهای ۳۰ و ۶۰ متری حتی زیرساخت‌های آن انجام نشده است.
وی با اشاره به اینکه باید واحدهای مسکن مهر در موعد مقرر به مردم اعطا شود تا مردم در پرداخت وام‌های خود با بانک دچار مشکل نشوند، بیان کرد: از مسکن و شهرسازی می‌خواهیم هر چه سریع‌تر نسبت به کاربرد فرهنگی، تجاری، خدماتی و آموزشی این شهرک اقدام کند.
موسوی جرف اضافه کرد: همچنین اگر بتوان به‌واسطه تعاونی‌ها به هر واحد مبلغ ۵ میلیون ریال اختصاص داده بخش اعظم مشکل مردم در پرداخت سهم آورده‌شان حل می‌شود.
وی با بیان اینکه با توجه به مصوبه وزیر در سال گذشته مقرر شده که مبلغ یک میلیون تومان به هر واحد به‌عنوان سهم آورده اختصاص یابد گفت: امیدواریم که این مهم به‌زودی محقق شود.
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: محرومیت اهالی این منطقه بر هیچ کسی پوشیده نیست و مسئولان امر باید با جدیت در راستای رفع این محرومیت‌ها تلاش کنند.
وی خاطرنشان کرد: امیدواریم امسال همزمان با سالروز پنج مهر شاهد خانه‌دار شدن بخش عظیمی از مردم این منطقه باشیم.
موسوی جرف گفت: خانه‌دار شدن مردم مطمئناً بار بزرگی از دوش مسئولان برمی‌دارد که تکمیل این پروژه گواه این مطلب اداست.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *