جشن قرآن آموزی دانش آموزان آغاجاری برگزار شد

خورنا: رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان آغاجاری گفت: جشن قرآن آموزی دانش آموز مقطع اول ابتدایی این شهرستان با حضور امام جمعه و مسئولان محلی برگزار شد.

حبیب الله طیبی درگفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: در راستای ترویج فرهنگ قرآنی و همچنین ایجاد خاطره ای ماندگار در روح و ذهن دانش آموزان پایه اول ابتدایی جشن آغاز قرآن آموزی برگزار شد.
وی با بیان اینکه تنها راه سعادت دانش آموزان کسب علم و دانش است و معلمان باید علم و دانش را با محوریت قرآن و اسلام به دانش آموزان ارائه دهند، افزود: معلمی می تواند دانش آموزان را بخوبی تربیت کند که در درجه اول خودش تربیت قرآنی شده باشد.

عضو شورای اداری شهرستان آغاجاری با تاکید بر اینکه جشن قرآن آموزی هر ساله  از ابتدای آغاز سال تحصیلی برگزار می شود، عنوان کرد: در سالهای اخیر یکی از اولویتهای بسیار مهم آموزش و پرورش در ایجاد تحول بنیادین، راه اندازی مدارس قرآنی و شروع آموزش قرآن از همان آغاز دوره ابتدایی بود که خوشبختانه در این زمینه موفقیتهای قابل توجه ای به دست آمده است.

طیبی همچنین در ادامه از هوشمند سازی کلاسهای درس این شهرستان در راستای استقرار نظام ۳-۳-۶ وتحول نظام بنیادین، خبر داد و گفت: این طرح با حماینت بخش دولتی و کمک و همت خیرین محلی با موفقیت در حال اجرا است.

وی اضافه کرد: در مقطع متوسطه هنرستان پسرانه شهید رفیعی نژاد و کارودانش دخترانه حضرت فاطمه (س) و در مقطع راهنمایی مدرسه شهید آور یک کلاس هوشمند در هر آموزشگاه توسط بخش دولتی راه اندازی شده است.

رئیس اداره آموزش و پرورش آغاجار تصریح کرد: در هفته گذشته نیز، توسط خیرین یک کلاس هوشمند در دبستان شهید داودی و یک کلاس هوشمند در دبستان حضرت رقیه (س) افتتاح شد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *