اربعین شهید مدافع حرم “علی‌پور” در اندیمشک برگزار می‌شود

خورنا- احسان کریم پور اظهار داشت: هم زمان با اعلام خبر شهادت شهید والا مقام در جریان دفاع از حرمین شریفه اهل بیت(ع) ویژه برنامه‌های مختلفی در شهر لاله‌های سرخ خوزستان و به میزبانی دیار سنگربان مقاوم کرخه و دز در هشت سال دفاع مقدس برگزار شد.

وی افزود: مردم شهر یک هزار شهید اندیمشک با حضور پرشور و حماسی در آئین‌های تشییع و یاد بود این شهید والا مقام مدافع حرم، بار دیگر بر استمرار مسیر و حرکت خود در راه و منطق اهل بیت(ع) و ولایت فقیه تاکید و توجه کردند.

جانشین فرمانده سپاه اندیمشک عنوان کرد: هم زمان با چهلمین روز شهادت شهید والا مقام جان‌محمد علی‌پور نیز، آئین‌های ویژه‌ای به جهت پاسداشت این شهید عالی قدر در شهرستان طراحی و با حضور پر شور مردم اندیمشک این ویژه برنامه‌ها برگزار می‌شود.

وی گفت: این آئین‌های ویژه با حضور ذاکران و مداحان اهل بیت(ع) و از ساعت۱۶ تا ۱۸ روز پنج شنبه شش مهر ماه در گلزار شهدای شهر اندیمشک برگزار و یاد و خاطر شهید والا مقام جان‌محمد علی‌پور گرامی داشته می‌شود.

کریم پور بیان کرد: هم در این آئین ویژه، مردم اندیمشک ویژه برنامه‌های مختلفی را در مسیر تبیین فرهنگ حسینی و گرامی داشت مراسم‌های ویژه عزاداری سالار شهیدان در محل آرامگاه ابدی این شهید والامقام برگزار و با اهدا گل و قرائت فاتحه یاد و خاطر شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم اندیمشک را گرامیمی‌دارند.

وی افزود: هم چنین در ویژه برنامه چهلمین روز شهادت شهید والامقام جان‌محمد علی‌پور جمع گسترده از مسئولان محلی و استانی و رزمندگان و خانواده شهدای شهرهای شمالی استان خوزستان نیز حاضر و بر استمرار مسیراهل بیت(ع) در صفحه درخشان و پرافتخار انقلاب اسلامی تاکید و توجه می‌کنند.

جانشین فرمانده سپاه اندیمشک ادامه داد: رزمندگان و شهدای مدافع حرم سرمایه‌های معنوی ما هستند و به همین جهت ما باید سیره عملی و اعتقادی آنان را بیش از گذشته به اقشار مختلف اجتماعی به خصوص جوانان معرفی و گفتمان و مسیر ولایت و انقلاب را تبیین کنیم.