۲۸ شهریورآغاز ثبت‌نام از پذیرفته‌شدگان کنکور در بهبهان

خورنا : ناصر عالم‌زاده انصاری اظهار داشت: با توجه به اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری ۹۰، برنامه‌‌ریزی‌های مختلف به‌منظور ثبت‌نام از پذیرفته‌شدگان انجام شده است.
به گزارش خورنا وبه نقل از فارس، وی خاطرنشان کرد: تمهیدات لازم به‌منظور ثبت‌نام از پذیرفته‌شدگان دانشگاه صنعتی خاتم‌الانبیاء بهبهان با همکاری پرسنل این دانشگاه اتخاذ شده است.
رئیس دانشگاه صنعتی خاتم‌الانبیاء بهبهان افزود: در راستای برنامه‌ریزی‌های انجام شده ثبت‌نام از متقاضیان دانشگاه صنعتی بهبهان از ۲۸ شهریورماه آغاز و تا ۳۰ شهریورماه براساس حروف الفبا انجام خواهد شد.
وی ادامه داد: پذیرفته‌شدگان دانشگاه صنعتی خاتم‌الانبیاء بهبهان برای اطلاع از جزئیات دقیق ثبت‌نام می‌توانند به سایت دانشگاه www.bkatu.ac.ir مراجعه کنند.
عالم‌زاده انصاری تصریح کرد: در حال حاضر ۱۰ رشته کارشناسی و یک رشته کارشناسی ارشد در دانشگاه صنعتی خاتم‌الانبیاء بهبهان فعال است.
وی در ادامه گفت: امسال در هرکدام از ۱۰ رشته کارشناسی این دانشگاه از جمله شیلات، جنگل‌داری،‌ محیط‌‌زیست، عمران،‌ برق، کامپیوتر، مکانیک، زیست، ریاضیات کاربردی و … ۴۵ نفر پذیرش می‌شوند.
رئیس دانشگاه صنعتی خاتم‌الانبیاء بهبهان اضافه کرد: در سال گذشته یک هزار و ۱۰۰ دانشجو در دانشگاه صنعتی خاتم‌الانبیاء این شهرستان مشغول تحصیل بودند.
وی اظهار داشت: با توجه به تمهیدات اندیشیده شده امسال یک هزار و ۲۵۰نفر در این دانشگاه به تحصیل خواهند پرداخت که امیدواریم بتوانیم خدمات آموزشی مطلوبی را به دانشجویان ارائه دهیم.
عالم‌زاده انصاری خاطرنشان کرد: خوشبختانه با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده امکانات کارگاهی و دانشگاهی دانشگاه صنعتی خاتم‌الانبیاء در وضعیت مطلوبی قرار دارد.
وی افزود: خوشبختانه امکانات دانشکده عمران این دانشگاه به‌ویژه در رشته برق در حد استاندارد است و امیدواریم دانشجویان از امکانات موجود نهایت بهره را ببرند.
رئیس دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان از پذیرفته‌شدگان کنکور ۹۰ خواست با مراجعه به سایت دانشگاه نسبت به اطلاع از جزئیات دقیق ثبت‌نام اقدام کنند و براساس زمانبندی انجام شده برای ثبت‌نام به دانشگاه مراجعه کنند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *