افتتاح پیش دبستان و دبستان هوشمند دخترانه سما واحد ماهشهر

پس از پیگیری‌های معاونت سما دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر پیش دبستانی و دبستان هوشمند این مجموعه افتتاح و راه‌اندازی شد.

خورنا – بیژن قنواتی اظهار کرد: با تلاش و زحمات سرپرست و مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر و سما و با پیگیری یک ساله اولین پیش دبستان و دبستان هوشمند دخترانه این واحد دانشگاهی با حضور سرپرست واحد ماهشهر، اعضای شورای شهر، کارکنان دانشگاه و اولیای دانش‌آموزان افتتاح و راه‌اندازی شد.

بیژن قنواتی درباره هدف راه‌اندازی پیش‌دبستان و دبستان دخترانه سما اظهار کرد: در راستای تحقق شعار از پیش دبستانی تا دکتری با دانشگاه آزاد اسلامی و ایجاد زنجیره پیش‌دبستان تا پیش دانشگاهی و اتصال آن به دانشگاه اقدام به راه‌اندازی این فضای آموزشی کردیم تا حداقل با وجود امکانات مناسب خدمتی هر چند ناچیز در حق مردم عزیز و فرزندان بندرماهشهر کرده باشیم.

قنواتی عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر با قدردانی از عوامل و دست‌اندرکاران راه‌اندازی این مجموعه بیان کرد: این مدرسه تمام هوشمند دارای ظرفیت ۲۴۰ دانش‌آموز در مقاطع پیش‌دبستان و دبستان(اول تا ششم ابتدایی)، دوره اول و دوم است که دارای کارگاه کامپیوتر، اتاق نقاشی و خلاقیت، فضای ورزش و بازی، کتابخانه و نمازخانه و فضای سبز و بازی به مساحت دو هزار مترمربع است.

وی افزود: با توجه به مجاور بودن مدرسه در کنار مجتمع دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر و ارتباط با آن از فضاهای سالن اجتماعات، آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌ها و پژوهش‌سرای دانش‌آموزی می‌توان در ارتقای سطح علمی دانش‌آموزان بهره برد.

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • فرهانیان سلام من معلم هستم و سابقه دارم ایا نیرو جذب میکنید؟
  • ناشناس لطفا اگه میشه امکانش هست دبستان پسرانه هم افتتاح کنید