بضاعت هیئت های ورزشی  و باشگاههای شهرستان  هندیجان در تأمین بودجه برای تیم داری سبب شده است که استعداد های نهفته ورزشکاران مستعد این شهرستان گاهی تا پایان عمر ورزشی شان همچنان نهفته باقی مانده و هرگز شکوفا نشوند.

به گزارش پایگاه خبری خورنا سالهاست ورزش شهرستان هندیجان  در حسرت نداشتن اسپانسر زانوی غم به بغل گرفته و فقدان بنیه مالی هیئت های ورزشی و تیم داران مانند زخمی لاعلاج بر بدنه ورزش این شهرستان سنگینی می کند.

بضاعت هیئت های ورزشی این شهرستان در تأمین بودجه برای تیم داری سبب شده است که استعداد های نهفته ورزشکاران مستعد این شهرستان گاهی تا پایان عمر ورزشی شان همچنان نهفته باقی مانده و هرگز شکوفا نشوند.

تلخ است اما واقعیت دارد که شهر  هندیجان  حتی در لیگ  فوتبال خوزستان نماینده ندارد و این مسئله به برکت سیاسی کاری های مسئولین این شهرستان در سالهای اخیر است ،

تیم های  پرسپولیس  . شاهین  . کارگر .خیبر ساحل و  خلیج فارس  که روزگاری نام این شهر را در میادین ورزشی استان و دیگر نقاط کشور بلند آوازه کرده بودند اکنون حتی نامی از آن در محافل ورزشی در سطح استان خوزستان  شنیده نمیشود.

در فوتبال هندیجان مربیان بازیکن ساز و دلسوزی  همچون مهرداد پیرامون..یوسف حیدری..کریم جغتایی.. بهمن گنجی .. محمد مزارعی ..محمدشهبازی..مرتضی محدثی .. سلمان احمد مقدم .. بهنام خضعلی و  مرتضی موسوی  وجود دارد  که پس از سالها زحمت و پرورش دادن بازیکن به یکباره فوتبال را رها کرده  و خود را از این رشته ورزشی دور کردند .. به  راستی چرا…. حال باید تلاش کنیم  تا راه را برای بازگشت این عزیزان هموار سازیم تا دو باره شاهد حضور مجدد این عزیزان در زمین های خاکی فوتبال باشیم.

مصائب ورزش هندیجان  تنها به فوتبال ختم نمیشود بلکه رشته های دیگر ورزشی از جمله کشتی ..والیبال و دیگر رشته هایی که در سطح استان و حتی کشور فعالیت چشمگیری داشتند که از بارزترین آنها میتوان به حضور  تیم والیبال هندیجان در مسابقات لیگ دسته اول باشگاههای کشور  . تیم فوتبال شاهین هندیجان در بالاترین سطح فوتبال استان  یعنی لیگ برتر  و همچنین تیم فوتسال خلیج فارس در مسابقات فوتسال زیر پانزده سال باشگاههای کشور اشاره کرد    که  دو سه سالی است  بر اثر اهمال کاری برخی مسئولین شهرستان ومسئولان استانی به یکباره از صفحه ورزش کشور  و  استان محو میشود.

براستی چرا حال و روز ورزش هندیجان اینگونه است و چه کسی باید پاسخگوی این همه هزینه و اعتبار ورزشی شهرستان باشد البته اگر کسی خود را در مقام پاسخگویی به مردم محروم بداند .

مشکلات عدیده ای گریبانگیر مدیران باشگاههای فرهنگی ورزشی از جمله نبود امکانات کافی و فقدان اسپانسر تامین کننده منابع مالی در این شهرستان و استان وجود دارد که متاسفانه هیچ گونه توجهی از سوی مسئولان در این زمینه صورت نمیگیرد .

بروز همین مشکلات باعث شده است تا وضعیت تیم داری و مدیریت باشگاههای ورزشی در یک کمای عمیق فرو رود و باید با یک شوک بزرگ خارج شود.

 

هادی بحرکانی _ بندر هندیجان

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *