تعیین محل اقتصادی شهرک مسکن مهر در آبادان

خورنا : عبدالله کعبی صبح امروز در جلسه مسکن مهر که با حضور مسئولان شهری و استانی در سالن اجتماعت فرمانداری این شهر برگزار شد اظهار داشت: پروژه مسکن مهر یکی از کارهای بسیار بزرگ در عملکرد دولت جمهوری اسلامی ایران است.
به گزارش خورنا و به نقل از فارس، وی افزود: کارهای عظیم این پروژه صورت گرفته اما متأسفانه روند شتاب کاری آن، طوری که انتظار می‌رفته نبوده است.
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه پروژه مسکن مهر با کندی پیش می‌رود بیان کرد: طی بازدید که از این پروژه در آبادان داشتیم زیرساخت‌های هنوز به‌خوبی تعریف و تکمیل نشده است.
وی اضافه کرد: آسفالت، آب و فاضلاب و برق منطقه در قسمت‌هایی با جدیت دچار مشکل بوده و حتی در نواحی هنوز در این خصوص اقدامی صورت نگرفته است.
کعبی با بیان اینکه اماکن عمومی این شهرک نیاز به مسجد، مدرسه، نانوا، بازار و درمانگاه دارد و باید برای این مکان، محل اقتصادی مشخصی تعریف شود.
وی ادامه داد: زمیانی که هزار خانوار در آنجا سکنی گزید کار سخت‌تر شده و فراهم آوردن امکانات برای آنها با توجه به نیازهای روزمره‌شان به‌مراتب مشکل‌تر خواهد شد.
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه محل اقتصادی شهرک مسکن مهر توسط فرمانداری مشخص و به‌منظور جذب سرمایه‌گذار مهیا شود گفت: تا پایان سال باید پنج هزار خانوار در این شهرک ساکن شوند و امروز شاهد این هستیم که هنوز برق، فاضلاب و برخی خیابان‌های آن تکمیل نشده است.
وی یادآور شد: به دلیل وجود همین نواقص برخی از اعضای تعاونی‌های انصراف داده و در پی آن روند کار تعاونی‌های را نیز مختل کرده‌اند.
کعبی اضافه کرد: همچنین هر چه سریع‌تر اعلام شود که این شهرک جزء شهر بوده تا از خدمات مطلوب شهرداری نیز بهره‌مند شود.
وی گفت: امیدواریم پروژه مسکن مهر تا موعد مقرر شهروندان آبادانی را از نعمت خانواده بهره‌مند کند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *