فرماندار آغاجاری: پارک موزه دفاع مقدس در آغاجاری احداث می‌شود

خورنا: فرماندار آغاجاری گفت: باید با تعامل و حمایت مضاعف پارک موزه دفاع مقدس در شهرستان را راه‌اندازی کرد.

رضا رضایی فاضل اظهار کرد: در راستای حل مشکلات بخش‌های مختلف اجرای شهرستان به تشکیل ادارات جدید، رفع کمبود و نواقص، رسیدگی به درخواست و مطالبات شهروندان را در دستور کار قرار می‌دهیم.

وی افزود: باید با تعامل و حمایت مضاعف پارک موزه دفاع مقدس در آغاجاری را راه‌اندازی کرد تا از این طریق بتوان فرهنگ دفاع مقدس را بیش از پیش ترویج داد.

فرماندار آغاجاری همچنین عنوان کرد: پاسداشت یاد و نام شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از جمله وظایف ملی و میهنی تمام مسئولان است.

وی همچنین عنوان کرد: این منطقه در طول سالیان دفاع مقدس و جنگ تحمیلی دست از استقامت و پایداری برنداشت و نزدیک به ۱۵۰ شهید را تقدیم نظام و انقلاب کرد.

رضایی فاضل خطاب به دستگاه‌های اجرایی شهرستان افزود: شهرداری این منطقه باید با تلاش بیشتری نسبت به احداث پارک حوزه دفاع مقدس در شهرستان تلاش کند و در این زمینه از تعامل سایر دستگاه‌های اجرایی شهرستان نیز بهره‌مند شود.

وی با بیان اینکه با دید دولت به مناطق محروم آغاجاری به شهرستان ارتقا یافته است، گفت: مردم صبور این شهرستان با وجود برخورداری از کمبودهای بسیار همچنان در تعهدات خود با مسئولان پایبند بوده و در همه عرصه‌ها حضوری فعال از خود به اثبات رسانده‌اند.