خرمشهر همچنان از فقر امکانات رنج می‌برد

خورنا: نایب رئیس اتاق بازرگانی خرمشهر گفت: این شهرستان همچنان از محرومیت و فقر امکانات رفاهی رنج می‌برد.

نجم بیت‌ چنعان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار کرد: ۸۰ درصد منطقه آزاد اروند در خرمشهر جانمایی شده و باید از این ظرفیت بالا برای این منطقه استفاده مطلوب و بهینه شود.

وی افزود: شهرستان خرمشهر با وجود گذشت سال‌ها همچنان در فقر امکانات به سر برده و از محرومیت رنج می‌برد.

نایب رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن خرمشهر خاطرنشان کرد: این منطقه در بسیاری از بخش‌ها با کمبود و نقصان روبه‌رو بوده و نیازمند حمایت بیش از پیش مسئولان است.

وی ادامه داد: کمبود امکانات رفاهی، پزشکی و اجتماعی از دیگر مشکلات پیش‌روی شهروندان این شهرستان بوده که باید با دقت نظر و توجه بیشتر مسئولان مرتفع شود.

بیت چنعان در ادامه از ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل این منطقه سخن به‌میان آورد و گفت: برخورداری از گمرک، اداره بندر و منطقه آزاد اروند در خرمشهر باید این منطقه را نسبت به سایر شهرهای استان خوزستان متمایز کند.

وی اشاره کرد: مسئولان باید این موارد را مدنظر قرار داده و در راستای جلب رضایت شهروندان با ایجاد و فراهم کردن بسترهای تقویت زندگی آنها بکوشند.

نایب رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن خرمشهر در پایان اظهار کرد: امیدواریم با تعامل بیش از پیش مسئولان شهری، استانی و کشوری بتوان آینده‌ای روشن‌تر برای این منطقه و شهروندان رقم زد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *