امام جمعه هندیجان: «خانواده و مدرسه» دو رکن اساسی در تربیت و رشد انسان‌ها است

خورنا: امام جمعه هندیجان گفت: دو رکن اساسی در تربیت و رشد انسان‌ها خانواده و مدرسه است که همواره در دوران بزرگسالی نیز انسان‌ها را برای شروع یک زندگی جدیدی آماده می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از هندیجان، عبدالحسن بهبهانی‌پور ظهر امروز در آیین نماز جمعه این هفته هندیجان با اشاره به لزوم وحدت و همبستگی خانواده‌ها با اولیای مدارس اظهار کرد: با توجه به اینکه پیوند هر چه بیشتر خانواده‌ها با اولیای مدارس پیشرفت و رشد دانش‌آموزان را به دنبال دارد باید بر لزوم این همبستگی دقت بیشتری شود.

این مسئول افزود: دو رکن اساسی در تربیت و رشد انسان‌ها خانواده و مدرسه است که همواره در دوران بزرگسالی نیز انسان‌ها را برای شروع یک زندگی جدیدی آماده می‌کند.

امام جمعه هندیجان ادامه داد: لزوم پیوند این دو رکن اساسی بر همگان آشکار است بنابراین پدران و مادران با دقت و حساسیت بر تربیت فرزندان خود در کانون خانواده نظارت کرده تا اولیا نیز در مدرسه بر امور آموزشی و تحصیلی آنان اشراف بیشتری داشته باشند.

وی با اشاره به فیلم موهن و حضور همه آحاد مردم هندیجان در راهپیمایی اعتراضی به انتشار و ساخت این فیلم گفت: حضور مسئولان اجرایی، روحانیت، جوانان، سازمان‌ها و نهادهای مختلف شهرستان در راهپیمایی اعتراضی به فیلم موهن قابل تقدیر بوده و ملت مسلمان ایران نشان دادند که عشق آنان به پیامبر اسلام مانعی بزرگ بر سر راه اقدامات ضد اسلامی آمریکا و دیگر کشورهای استکباری است.

* کمک‌های مردمی به زلزله زدگان آذربایجان‌شرقی تداوم داشته باشد

بهبهانی‌پور در ادامه بیان داشت: مردم شهرستان هندیجان با جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود برای آسیب دیدگان زلزله آذربایجان در این امر خیر مشارکت بیشتری داشته باشند.

وی متذکر شد: با آغاز فصل سرما نیاز آسیب دیدگان از زلزله به وسایل گرمایشی، مواد خوراکی و پوشاک بیشتر شده و نیازمند جمع آوری کمک‌های بیشتری از سوی ملت ایران هستند.

امام جمعه هندیجان در پایان با اشاره به شهادت امام محمد تقی(ع) گفت: همه شیعیان با حضور در دسته‌های عزاداری و سوگواری شهادت امام محمد تقی(ع) راه همه شهیدان حق را گرامی می‌دارند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *