توقف پومر ساوه مقابل تیم یادآوران شلمچه

خورنا : مربی تیم فوتبال یادآوران شلمچه اظهار داشت: دیروز نخستین دیدار مسابقات فوتبال جام حذفی کشور در رده بزرگسالان دسته دوم و سوم در خرمشهر برگزار شد.
به گزارش خورنا و به نقل از فارس، سمیر شاهوردی ادامه داد: نخستین دیدار این مسابقات دیروز به میزبانی خرمشهر در استادیوم موسسه یادآوران شلمچه و با افتخارآفرینی بازیکنان این تیم با نتیجه یک بر صفر به‌ پایان رسید.
وی افزود: بازیکنان جوان و بومی تیم فوتبال یادآوران شلمچه در مقابل تیم پومر ساوه بازی گروهی و مطلوبی را از خود به نمایش گذاشتند و توانستند حریف خود را با نتیجه یک بر صفر شکست دهند.
مربی تیم فوتبال یادآوران شلمچه با اشاره به تمرینات اندک بازیکنان تیم فوتبال یادآوران شلمچه، ادامه داد: باوجود آمادگی کامل تیم مقابل بازیکنان یادآوران شلمچه با هماهنگی و یک کار گروهی موفق به اخذ سه امتیاز این دیدار و صعود به مرحله دوم جام حذفی شدند.
وی تصریح کرد: بازیکنان تیم با اخذ این سه امتیاز، روحیه مضاعفی برای شکست سایر رقبای خود پیدا کردند و امیدواریم با شکست تیم مقابل در مرحله دوم جام حذفی به مراحل بعد صعود کنند.
شاهوردی در ادامه گفت: باتوجه به پیش‌بینی‌های انجام شده تیم فوتبال یادآوران شلمچه با عبور از سد پومر ساوه در دومین دیدار خود مقابل نماینده تهران صف‌آرایی خواهد کرد.
وی اضافه کرد: تمرینات مستمر و برنامه‌ریزی‌ شده‌ای برای تیم در نظر گرفته شده که امیدواریم با اتخاذ تمهیدات لازم بتوانیم نماینده تهران را نیز شکست دهیم و به مراحل نهایی این مسابقات راه یابیم.
مربی تیم فوتبال یادآوران شلمچه افزود: خرمشهر دارای جوانان مستعد و توانمندی در زمینه ورزش فوتبال است که در صورت حمایت و هدایت صحیح به سمت پیشرفت و تعالی می‌توانند برای شهر افتخارآفرین باشند.
وی خاطرنشان کرد: جوانان ورزش‌دوست خرمشهری نیز تاکنون به‌صورت مطلوبی از تیم فوتبال یادآوران شلمچه حمایت کردند و امیدواریم همچون گذشته در راستای افزایش روحیه و انگیزه بازیکنان به تشویق تیم محبوب خود بپردازند.
شاهوردی وضعیت آمادگی روحی و جسمانی بازیکنان را مطلوب خواند و گفت: امیدواریم بازیکنان تیم فوتبال یادآوران شلمچه بتوانند در مسابقات جام حذفی کشور جایگاه ارزشمند فوتبال خرمشهر را به نمایش بگذارند.