اورژانس بیمارستان امام علی (ع) اندیمشک افتتاح می‌شود

خورنا/ رئیس شبکه بهداشت و درمان اندیمشک گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته، اورژانس بیمارستان امام علی (ع) اندیمشک افتتاح می‌شود.

سیما جمشیدی اظهار کرد: شهرستان اندیمشک با توجه به نقش مهم ارتباطی جاده‌ای و ریلی خود نیازمند توجه و اقدامات مناسب در حوزه ساخت فضاهای بهداشتی و تجهیزات درمانی است.

وی افزود: به همین جهت و با همکاری و پیگیری نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان و هم چنین دانشگاه علوم پزشکی اهواز اقدامات و طرح‌های گسترده‌ای در این زمینه طراحی و به اجرا رسیده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان اندیمشک عنوان کرد: یکی از این طرح‌ها، احداث اورژانس بیمارستان امام علی (ع) شهرستان اندیمشک است که این طرح بهداشتی به زودیدر این شهرستان افتتاح می‌شود.

وی گفت: این طرح با مساحت ۱۷۰۰ متر در بیمارستان امام علی (ع) شهرستان اندیمشک در حال اجراست و به زودی با تکمیل مراحل ساخت به بهره برداری رسیده و یکی از نیازهای مهم شهروندان در این زمینه، رفع می‌شود.

جمشیدی بیان کرد: با افتتاح این واحد بهداشتی، یک ساختمان جدید با تجهیزات و نیازهای شهروندان در بیمارستان امام علی (ع) به بهره برداری رسیده و خدمات حوزه بهداشت در شهرستان توسعه پیدا می‌کند.

وی افزود: افتتاح اورژانس بیمارستان امام علی (ع)، یکی از مهم‌ترین نیازهای حوزه بهداشت و درمان اندیمشک بوده و به زودی و پس از تکمیل مراحل ساخت این طرح بهداشتی و درمانی به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش فارس، عملیات اجرایی ساخت اورژانس بیمارستان امام علی (ع) شهرستان اندیمشک با اعتباری بالغ بر ۱۹ میلیارد ریال اردیبهشت ماه سال گذشته و با حضور جمعی از مسئولان محلی در این شهرستان آغاز شده بود.

انتهای پیام/