نگرانی هواداران شهرداری بندرماهشهر به خاطر عملکرد ضعیف در جذب بازیکن

موفقیت در نقل و انتقالات بدون داشتن برنامه هرگز شدنی نیست.
به گزارش پایگاه خبری خورنا، تیم فوتبال شهرداری بندرماهشهر اگر می‌خواهد،در این فصل از رقابتها لیگ دسته اول فوتبال کشور درجدول رده بندی مسابقات از حریفان  عقب نیفتند باید هر چه زودتر در راستای جذب بازیکنان جدید اقدام‌هایی اساسی انجام دهد اما تا به امروز هر چه شنیدیم فقط درحد حرف بوده و هیچ اقدام عملی در این راستا انجام نشده است.  شهرداری ها اگر دست، دست کنند و تنها دل ببندند به همین بازیکنانی که در اختیار دارند هیچ گارانتی لازمی برای موفقیعت وجایگاه مناسب در این فصل از رقابتهای لیگ دسته اول ندارند.

بی‌تعارف شهرداری اگر با همین بازیکنان بخواهد ادامه بدهد، قطعا درادامه فصل بامشکلات زیادی روبرو خواهد شد

لیگی که تیم‌ها می‌کوشند از همان ابتدا در کورس مدعیان قهرمانی قرار بگیرندوتیمهای دیگر هم به دنبال جایگاه مناسب درجدول مسابقات هستند،قطعا سخت میباشد.

پیوستن بازیکنان نامدار وبا تجربه به جمع تیم های لیگ یکی و به موازات آن جذب بازیکنانی که سابقه حضور درلیگ استان خودشان را دارند درتیم شهرداری بندرماهشهر نگرانی‌هایی میان هواداران این تیم به وجود آورده است و جسته و گریخته در صفحات مجازی می‌بینیم که نسبت به این موضوع ابراز ناراحتی می‌کنند.
امیداست تا پایان زمان باقی مانده به فصل نقل وانتقالات فکر اساسی برای جذب بازیکن درتیم فوتبال شهرداری صورت گیرد.وبهانه ایی همچون پول وقرارداد نباشد زیرا تیمهایی هم هستند شرایطی همچون شهرداری دارند امادرفصل نقل وانتقالات بهتر کار کرده اند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *