شش گزینه نهایی اعضای منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر هفتکل برای شهرداری این شهر مشخص شدند

قادر سبحانی|خورنا- در حالی که فعالیت دوره پنجم اعضای شورای اسلامی شهر و روستا از ابتدای شهریور ماه آغاز شده ولی چند مدتی است که داستان انتخاب شهردار هفتکل به موضوع روز تبدیل شده است.

بعد از کش و قوس های بسیار و در حالی که فراخوان عمومی جهت دعوت از ظرفیت ها صورت گرفت بالاخره شش گزینه نهایی اعضای شورا برای شهرداری هفتکل مشخص شدند.

عیدی محمد اصلانی عضو منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر هفتکل در این رابطه اظهار داشت: در آخرین جلسه منتخبین پنجمین دوره شورای اسلامی شهر هفتکل که با دستور کار تعیین گزینه های نهایی شهرداری شهر برگزار شد، در نهایت شش گزینه نهایی برای این پست معرفی شدند.

وی عنوان کرد: در ابتدای کار در مجموع ۱۴ گزینه برای شهرداری هفتکل اعلام آمادگی و رزومه و برنامه های خود را به شورا ارائه نمودند.

عضو شورای اسلامی شهر هفتکل بیان کرد: در نهایت و از میان ۱۴ گزینه رای گیری صورت گرفت و شش نفر بیشترین میزان آراء اعضای شورای اسلامی شهر هفتکل را کسب کرده و به عنوان گزینه های نهایی انتخاب شدند.

اصلانی در مورد انتخاب کاندیداهای شهرداری گفت: در روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه کاندیداهای منتخب شهرداری در صحن شورا حضور پیدا می‌کنند و به ارائه برنامه های خود می‌بپردازند.