۲۰ تن برنج بین کارمندان هندیجانی توزیع شد

خورنا: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت هندیجان از توزیع ۲۰ تن برنج به نرخ مصوب دولتی بین کارمندان این شهرستان خبر داد.

خالق شعبانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار کرد: به‌منظور رفاه حال کارمندان ادارات مختلف این شهرستان، اداره صنعت، معدن و تجارت اقدام به توزیع ۲۰ تن برنج به نرخ مصوب دولتی بین کارمندان کرده است.

وی افزود: این میزان برنج از بررسی و تعیین میزان سهمیه هر یک از استان‌ها توسط دستگاه‌های مسئول توزیع و در اختیار کارمندان قرار گرفته است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت هندیجان خاطرنشان کرد: در خصوص بهای برنج در بازار نیز با توجه به اینکه برخی اخبار منتشره جو روانی نامناسبی ایجاد کرده‌اند، همه تمهیدات لازم و اقدامات پیش‌رو را در نظر گرفته و به هیچ سودجویی اجازه فرصت نمی‌دهیم.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون بازار برنج با کمبود مواجه نیست، تنها با موج احتکار و جو روانی در این باره مواجه‌ایم، گفت: با استقرار بازرسان این اداره در بازار، اصناف مختلف را بازبینی کرده و در راستای برخورد با گرانفروشان تمهیدات لازم را به‌کار گرفته‌ایم.

شعبانی در ادامه بیان کرد: در نظر داریم که در آینده‌ای نزدیک شکر به نرخ مصوب را نیز بین کارمندان توزیع و در اختیار آنها قرار دهیم.

وی در پایان اظهار کرد: همه تلاش ما در راستای ارتقای خدمت‌رسانی به شهروندان و رفع مشکلات پیش‌روی آنها در عرضه و توزیع مواد غذایی مطلوب و با قیمت مناسب و به نرخ روز است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *