شروع بکار اولین گروه از پذیرفته شدگان آزمون استخدامی کارخانه آلومینیوم سازی مسجدسلیمان

میثاق حاجتی/خورنا: در آبان ماه ۱۳۹۵برای رعایت عدالت در استخدامهای کارخانه آلومینیوم مسجدسلیمان و پیشگیری از استخدامی های توصیه ای و سفارشی تدبیری صورت گرفت که جذب نیروی کار مورد نیاز از طریق برگزاری آزمون صورت پذیرد.

به گزارش پایگاه خبری خورنا و به نقل از امید نیوز در نهایت پس از اطلاع رسانی عمومی گسترده در سطح چهار شهرستان مسجدسلیمان،لالی،اندیکا و هفتکل آزمون از طریق سازمان سنجش در نهایت امانت داری و دقت نظر و با اولویت صد درصدی نیروهای بومی در ۹ رشته مکانیک،متالوژی،عمران،حسابداری،کامپیوتر،ایمنی و برق با حضور۲۵۱۷نفر داوطلب که باهم به رقابت پرداختند برگزار شد.


بنا به اعلام نظر مدیر عامل کارخانه مهندس سید عباس حسینی از بین این تعداد ۱۰۰ الی ۱۵۰ نفر به صورت پلکانی مطابق برنامه به نسبت راه اندازی خط تولید فراخوانده خواهند شد.
سید عباس حسینی ابراز داشت:هم زمان با میلاد باسعادت امام رضا(ع) اولین گروه از پذیرفتگان آزمون استخدامی با توجه به کلید خوردن خط تولید آزمایشی کارخانه آلونینیوم پس از طی کردن فرایند و مراحل اداری (انجام تست هوش.انجام طب کار،تایید مدارک سوابق تحصیلی،احراز بومی بودن و…)وارد عرصه کار و تولید شده اند.
بنا به گزارش روابط عمومی این کارخانه در مرحله اول ۱۸ نفر فراخوانده شد که از بین آنان ۱۴ نفر پس از حضور در کلاسهای تئوری عملا وارد عرصه کار و تولید شده اند و مرحله دوم این افراد که حدود ۲۰ نفر هستند جهت طی نمودن مراحل مذکور فراخوانده شده اند.
در پایان این گفتگو سید عباس حسینی اعلام داشت: تمام تلاش خود راخواهیم داشت که تاپایان سال ۱۰۰تا۱۵۰نفر از شرکت کنندگان را برای دعوت بکار فرا بخوانیم.
وی ابراز داشت: احداث کار خانه آلومینیوم بعنوان یک صنعت اشتغال ساز و یک صنعت مادر در این منطقه بوده است به نتیجه رساندن صنایع پایین دستی بسیار قابل اهمیت است در قبال راه اندازی صنایع زیر دستی است که میشود تاحدود زیادی به حل مشکل بیکاری جوانان این منطقه کمک کرد ،لذا از صاحبان سرمایه این استان و خصوصا قوم بختیاری انتظار می رود به میدان بیایند و دولتمردان باید بستر سرمایه گذاری را روان تر وآسان تر نمایند و وزیر ساختهای لازم راجهت سرمایه گذاری فراهم کنند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *