امام جمعه رامشیر: ترویج نماز جماعت وظیفه همه مسئولین امور فرهنگی و تربیتی است

خورنا: امام جمعه رامشیر ترویج نماز جماعت را وظیفه همه مسئولین و دست اندرکاران امور فرهنگی و تربیتی دانست.

به گزارش خورنا از رامشیر، جلسه ائمه جمعه و جماعات مدارس سالن اجتماعات آموزش و پرورش رامشیر برگزار شد.

در این جلسه که با حضور امام جمعه شهرستان رامشیر حجت الاسلام سید طالب موسوی، جواد عباسی مدیر آموزش و پرورش رامشیر، علی بکدلی معاون پرورشی، علی شریفی کارشناس اقامه نماز و جمعی از ائمه جماعات مدارس رامشیر برگزار شد، مسائل مربوط به اقامه نماز در مدارس و آخرین برنامه ها جهت ایجاد انگیزه و علاقه در دانش آموزان جهت اقامه نماز جماعت در مدارس مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

سید طالب موسوی امام جمعه شهرستان با استناد به حدیثی از پیامبر اکرم(ص) امر اقامه و ترویج نماز جماعت را وظیفه همه مسئولین و دست اندرکاران امور فرهنگی و تربیتی دانست.

در ادامه جواد عباسی با ذکر آیاتی از قرآن مجید، امر نماز در دین اسلام را دارای والاترین جایگاه دانسته و بر لزوم همکاری همه جانبه همکاران در اقامه نماز جماعت در مدارس تاکید نمود.

وی همچنین با اشاره به اهانت اخیر مزدوران به مقدسات اسلامی، توجه به نماز را بهترین سنگر برای مقابله با دسیسه های استکبار جهانی و شبیخون فرهنگی غرب نسبت به جوانان برشمرد.

در پایان علی بکدلی ضمن تشکر از زحمات صورت گرفته در سال گذشته، خواهان تلاش بیشتر ائمه جماعات در ارائه پاسخ های مناسب به سوالات شرعی و شبهات اعتقادی دانش آموزان در مدارس شد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *