تیم ماهشهر، مقام دوم مسابقات رباتیک کشور را به دست آورد

خورنا: امید دادگر در گفت‌وگو با خبرنگاران در ماهشهر اظهار کرد: این دوره از مسابقات رباتیک کشوری به میزبانی دانشگاه صنعتی شریف تهران با عنوان شریف کاپ ۲۰۱۲ برگزار شده است.

این مسئول افزود: تیم هفت نفره رباتیک منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر در رشته مبارزه و مسابقه از بین ۲۴ تیم راه یافته به این مرحله موفق به کسب مقام دوم شده است.

سرپرست تیم رباتیک منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر ادامه داد: ۱۷۰ تیم رباتیک در این دوره از مسابقات شریف کاپ ۲۰۱۲ شرکت کرده بودند که تنها ۲۴ تیم موفق به حضور در مرحله مبارزه و مسابقه شدند.

وی با اشاره به تیم رباتیک منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر گفت: این تیم با حضوری مقتدرانه فعالیت خود را از دو ماه پیش آغاز کرده و در این مدت کم نخستین موفقیت خود را در مسابقات رباتیک کشوری به دست آورده است.

دادگر اضافه کرد: اعضای این تیم شامل محسن کریمی، محمدرضا شاهپوری، پیمان خسروی، ناصر لطفی‌زاده، مهدی اسفندیاری و رامین رهنمون با هدف معرفی برند علمی پتروشیمی‌ کشور خصوصا منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر کار خود را آغاز کرده‌ است.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگاران در خصوص دیگر اهداف تشکیل این تیم بیان داشت: تیم هفت نفره رباتیک منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر با اهداف دیگری چون معرفی نخبه‌های این منطقه در رشته رباتیک، جذب علاقه‌مندان، شرکت در مسابقات کشوری و بین المللی این تیم را تشکیل داده است.

سرپرست تیم رباتیک منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر افزود: از برنامه‌های آینده این تیم شرکت در مسابقات بین‌المللی ‌(ایران اپن) است که در فروردین‌ ماه آینده در تهران و با حضور تیم‌های رباتیک خارجی و داخلی برگزار می‌شود.

وی در پایان ضمن تشکر از مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر اذعان داشت: علی یزدانی مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر با حمایت‌های بی دریغ خود ما را در راه کسب این موفقیت و استمرار در اهداف خود یاری کردند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *