کلنگ اجرای باند دوم جاده باغملک به هفتکل به زمین زده شد

کلنگ اجرای باند دوم جاده باغملک به هفتکل به زمین زده شد
فیروز بیگلری/خورنا،با پیگیری های هدایت الله خادمی نماینده مردم شهرستان های ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی کلنگ اجرای باند دوم جاده ایذه و باغملک با حضور معاون وزیر راه زده شد.
در این مراسم هدایت الله خادمی نماینده مردم شهرستان های ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی،شریعتی استاندار خوزستان،خادمی معاونت وزیر راه وشهرسازی ،فرمانداران شهرستانهای ایذه و باغملک و دیگر مدیران محلی برگزار شد.
هدایت الله خادمی ضمن خوش آمد گویی به دکتر خادمی معاون وزیر راه وشهرسازی ورئیس شرکت زیر ساخت و توسعه حمل و نقل همچنین دکتر شریعتی و دیگر میهمانان حاضر در جلسه افزود: ایذه وباغملک از محرومترین شهرهای ایران می باشند که دولتهای مختلف طی ۲۸ سال گذشته کمترین توجه را به این منطقه داشته اند.
وی با انتقاد از برخی مدیران ایذه وباغملک صاحب پست ومقام در استان افزودند، عده ای با راه اندازی جو رسانه ای سعی در دشمن تراشی و متهم نمودن نماینده ایذه وباغملک به ضدیت با دولت را دارند و در حال گسترش فرهنگ چاپلوسی ودستبوسی دولتها هستند در حالیکه این دولت ها کارهایی در خور توجه منطقه ایذه وباغملک انجام نداده اند.
نماینده ایذه و باغملک در همین زمینه خاطر نشان کرد:
مگر مردم ایذه و باغملک نماینده خود را برای چاپلوسی دولت به مجلس فرستاده اند
وی با انتقاد از این شرایط گفت: اگر بنا بر این بود که با انتقاد نکردن از دولتها، منطقه پیشرفت میکرد، پس چگونه است که ایذه وباغملک نتوانسته اند طی سالیان گذشته؛ توسعه یابند،که نمونه آن عدم توسعه حمل ونقل جاده ای در این منطقه وکشته شدن سالیانه ۲۰۰ نفر در جاده ایذه وباغملک می باشد.
وی با انتقاد از عدم توجه به مسائل منطقه اعلام نمود:سد جره را در بخش میداوود شهرستان باغملک بمنظور استفاده مردم این منطقه احداث نمودند ولی پس از احداث ، آن را ضمیمه خاک شهرستان دیگری نمودند در حالیکه تنها سهم میداوود از احداث این سد آسیب های مانند زیر آب رفتن زمین های این منطقه بدون پرداخت ریالی به مالکین زمینها بوده است، و همان کاری که در مورد سد کارون۴ اتفاق افتاد در مورد این سد نیز اتفاق افتاد.
نماینده ایذه و باغملک با انتقاد از برخی مدیران ایذه وباغملکی صاحب مقام در سطح استان که می توانستند در توسعه منطقه نقش داشته باشند اضافه نمودند برخی از این مدیران حتی نتوانستند در توسعه روستای زادگاه خود هم نقشی ایفا کنند.
نماینده مجلس دهم حوزه انتخابیه ایذه و باغملک به سنگ اندازی برخی افراد ایذه ای وباغملکی در کار انتقال آب کارون سه به دشت های ایذه وباغملک اشاره کرد: این افراد به جای کمک به توسعه منطقه با سنگ اندازی به روشهای مختلف سعی در عدم انجام این کار را دارند ،وی با هشدار به این افراد اعلام نمودند در صورت ادامه این اعمال ؛نام این افراد از تریبون های رسمی به مردم اعلام خواهد شد.
نماینده ایذه وباغملک در بخش دیگری از سخنان خود را خادم مردم دانست و تصریح کرد: انتقاد از دولت به معنای ضدیت با دولت نیست و از هر دولتی که به توسعه منطقه ایذه وباغملک توجه کند حمایت خواهد نمود و و در صورت عدم توجه به منطقه جهت احقاق حقوق مردم آن از تمام ابزارهای قانونی خود استفاده خواهم نمود.
نایب رییس کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به نطق پیش از دستور خود در مجلس درباره استفاده از وزرای خوزستانی در کابینه دولت اعلام کرد: وجود افراد خوزستانی کاردان در هیأت دولت باعث رشد و توسعه استان خواهد شد ،همانطوری که وجود وزرای برخی استانها در کابینه باعث پیشرفت آن استانها گردیده است.
هدایت اله خادمی نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی در پایان این مراسم با اعلام مراتب تقدیر و تشکر خود از خادمی و شریعتی وهمکاری صمیمانه آنان در به ثمر نشستن چهار بانده شدن این محور گفتند چهار بانده شدن این جاده بخشی از چهار بانده شدن محور اهواز،باغملک،ایذه افزوندند قطعه باغملک به ایذه ، این جاده به سرعت در حال ساخت می باشد وی همچنین گفتند که قطعه دهدز به لردگان نیز بزودی تعیین تکلیف خواهد شد.
شایان ذکر است؛طول این جاده ۵۲ کیلومتر است و مدت زمان اجرای این عملیات ۳۵ ماه وهزینه ساخت آن نیز بالغ بر ۱۰۴ اعلام شده است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *