تفاهم همکاری شبکه بهداشت و درمان ایذه با اداره ورزش و جوانان

فیروز بیگلری/خورنا، جلسه هماهنگی و همکاری بین اداره ورزش و جوانان با شبکه بهداشت و درمان در مرکز بهداشت ایذه و با حضوردکترحسن زاده کیانی مدیرشبکه بهداشت و درمان ، هوشنگ حاتمی ریاست اداره ورزش و جوانان ، امراله مردانی ریاست مرکز بهداشت و جمعی از کارشناسان مرکزبهداشت تشکیل شد.
به گزارش خورنا از ایذه،دکتر مازیار حسن زاده کیانی مدیر شبکه بهداشت و درمان ایذه در همین رابطه اظهار داشت: ورزش برای سلامتی کارکنان تمام ادارات یک ضرورت و اهمیت ویژه ای دارد که باید بصورت خاص به آن توجه کنیم .
وی در خصوص این جلسه گفت: با توجه به اینکه شبکه بهداشت و درمان دو سالن آماده جهت ورزش کارکنان دارد و به دلیل کمبود منابع مالی تاکنون نتوانستیم انها را تجهیز نماییم ازآقای حاتمی ریاست اداره ورزش و جوانان دعوت نمودیم تا از سالن ها ورزشی مرکز بهداشت ایذه بازدید نماید و درصورت امکان همکاری دو جانبه ای در خصوص راه اندازی انها انجام دهیم.
هوشنگ حاتمی ریاست اداره ورزش و جوانان در همین خصوص گفت:سالن های بسیار زیبا و در موقعیت خیلی خوبی از شهر قرار دارند که دسترسی به آنها بسیار آسان است و در این محدوده شهر هیج گونه سالن ورزشی ساخته نشده است ما تمام تلاش خود را جهت تجهیز سالن ها بکار می گیریم که هم سرانه ورزش شهرستان افزایش یابد و هم مردم بتواند از این امکانات استفاده نمایند.