ترویج صنعت گردشگری با توسعه صنعت توریسم

فرشیدفرجی -خورنافرماندار رامهرمز عنوان کرد ترویج صنعت گردشگری با توسعه صنعت توریسم/ توسعه صنعت توریسم باعث دوری اتکا به نفت می‌شود

به گزارش خبرنگار خورنا از رامهرمز، عبدالرضا احسانی نیا  در جلسه دوستداران میراث فرهنگی این شهرستان اظهار کرد: با توسعه صنعت توریسم می‌توان از اتکا به نفت دور شویم لذا باید به این صنعت درآمدزا توجه کنیم و آن را بیش‌ازپیش احیا کرد.

وی ادامه داد: پویایی و تحول را می‌توان با توسعه گردشگری در هر شهری به وجود آورد تا بتوان ضمن حفظ اصالت‌های خود، این صنعت را ترویج دهیم.

 فرماندار رامهرمز تصریح کرد: ایرانی‌ها هویتی باارزش دارند و آن هویت میراث کهن گذشته ماست و می‌توانیم بر اساس چهارچوب‌های مشخص کار خود را انجام دهیم.

وی افزود: یقین دارم که همه دلسوزان میراث فرهنگی در راستای عشق و علاقه خود فعالیت می‌کنند و بدانید که توجه به مسائل میراثی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

احسانی نیا همچنین گفت: اگر همراهی و کمک دلسوزان میراث فرهنگی در این شهر باشد می‌توان به کارهای بزرگی دست پیدا کرد زیرا که مناطق گردشگری و باستانی در این شهرستان بسیار زیاد است.

وی تأکید کرد: در این شهرستان گنجینه‌هایی وجود دارد که به‌مراتب والاتر از نفت سیاه است و عظیم‌ترین سرمایه برای جذب گردشگر است.

فرماندار رامهرمز در پایان خواستار توجه به مناطق قدیمی این شهر شد و گفت: توجه به میراث فرهنگی ماندگار، اصالت ما را رقم می‌زند و با نابودی میراث تیشه به ریشه خودمان می‌زنیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *