اورژانس بیمارستان ولیعصر خرمشهر راه اندازی میشود

خورنا: سرپرست شبکه بهداشت خرمشهر گفت: اعتبار مورد نیاز برای راه‌اندازی اورژانس بیمارستان ولیعصر(عج) خرمشهر افزون بر ۲ میلیارد تومان است.

فرشید بهشتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار کرد: بیمارستان ولیعصر(عج) خرمشهر از ظرفیت‌های بالقوه بسیار خوبی برخوردار است که باید با تعامل و حمایت مسئولان درصدد ارتقا و به فعل درآمدن آنها برآمد.

وی با بیان اینکه همه تلاش شبکه بهداشت و درمان خرمشهر ارتقای کمی و کیفی خدمات درمانی ـ بهداشتی با اولویت طرح پزشک خانواده است، افزود: در نظر داریم که اورژانس جدیدی را نزدیک درب ورودی بیمارستان ولیعصر(عج) ایجاد کنیم.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان خرمشهر تصریح کرد: اعتبار مورد نیاز برای راه‌اندازی این اورژانس افزون بر ۲ میلیارد تومان بوده که امیدواریم در این راستا مورد حمایت قرار گیریم.

وی اضافه کرد: همه تلاش ما در راستای برقراری ارتباط تنگاتنگ‌تر با ادارات و بخش‌های مختلف اجرایی شهرستان است زیرا بر این اصل معتقدیم که برای پیشرفت شکوفایی نمی‌توان مقابل رو در روی یکدیگر قرار گرفت.

بهشتی در پایان اظهار کرد: مشکلات، نواقص و کمبودها را باید با تعامل و همکاری مضاعف برطرف کرد و روز به روز به سوی ارتقای بیشتر گام برداشت.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *